Phamanex?
Fra : Lars

Dato : 01-04-02 18:20

Er der nogen, der har brugt Pharmanex' kosttilskud (Lifepack, overdrive etc)
og indtryk af eller kendskab til virkning, pris etc.

Vh.
Lars

Fra : jbi

Dato : 03-04-02 13:52

"Lars" skrev d. 01-04-02 18:20 dette indlæg :
> [...]
overdrive etc)
> og indtryk af eller kendskab til virkning, pris etc.

Hej Lars.
Jo da - jeg har taget de gennem 2 år, og har efterhånden et godt
kendskab til det.
Hvad specielt vil du vide.
Med venlig hilsen
Jørgen Iversen
ik@ik.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Arcana

Dato : 18-04-02 20:43

"Lars" <haslund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der har brugt Pharmanex' kosttilskud (Lifepack, overdrive
etc)
> og indtryk af eller kendskab til virkning, pris etc.

Bruger det daglig. Du må gerne skrive til webmaster@phyton.dk - jeg ligger
inde med en masse materiale.

--
På genvisit, og farvel igen