Forsalg til Ep. II
Fra : CybaMerc

Dato : 01-04-02 12:48

Er der nogle, der ved, hvornår Imperial åbner dørene for kø-folket?

Fra : Rhythm

Dato : 01-04-02 19:32

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle, der ved, hvornår Imperial åbner dørene for kø-folket?

Jeg ved ikke med Imperial, men det starter hos Cinemaxx imorgen Mandag d. 2

Fra : CybaMerc

Dato : 01-04-02 20:04

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rhythm wrote:

>Jeg ved ikke med Imperial, men det starter hos Cinemaxx imorgen Mandag d. 2

Det begynder også imorgen hos Nordisk Film; men jeg vil gerne vide,
hvornår Imperial åbner dørene, fordi de kan enten vælge at åbne
tidligere eller vente med at tage telefonbestillinger til kl. 12
(billetfolket får to timers forspring).

Fra : Rhythm

Dato : 02-04-02 14:19

> [...]
> hvornår Imperial åbner dørene, fordi de kan enten vælge at åbne
> tidligere eller vente med at tage telefonbestillinger til kl. 12

Mon ikke de startede kl 8 ligesom Cinemaxx gjorde ?
Min ticket er sikret ihvertfald til Cimemaxx Rosengård, de startede både tlf
og kø folket kl 8.

Fra : CybaMerc

Dato : 02-04-02 17:35

Rhythm wrote:

>Mon ikke de startede kl 8 ligesom Cinemaxx gjorde ?
>Min ticket er sikret ihvertfald til Cimemaxx Rosengård, de startede både tlf
>og kø folket kl 8.

De åbnede dørene kl. 7.30. Jeg bed min stolthed i mig og smuttede
derind ved 5-tiden - fik ok billetter til midnatsforestillingen og
fine billetter til 18-forestillingen. Tre timer kunne jeg lige akkurat
overkomme; men jeg er stadig utilfreds med Nordisk Films håndtering af
billetsalget. Billetkøer er simpelthen en forfærdelig ide - og de
folk, der har brugt 12 dage, eller hvad det nu var, kan man da kun
ryste på hovedet af. De kunne mindst have sparet 10 dage på fortovet
og stadig ha' fået kanon-pladser.

Fra : Rhythm

Dato : 02-04-02 21:27

> [...]
> folk, der har brugt 12 dage, eller hvad det nu var, kan man da kun
> ryste på hovedet af. De kunne mindst have sparet 10 dage på fortovet

Ja jeg er i den heldige situation at jeg får fri fra arbejde kl 7:00 så var
det bare at køre forbi Nul ventetid, det var lækkert.
Og det bedste: Pladser til lige nøjagtig i centrum af salen og ikke det der
"helt nede foran knække hovedet af led for at se" tur eller sidde helt oppe
bagved.
Super pladser.
Kanont stort tak til Cinemaxx for det.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-04-02 17:32

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message

> [...]
der
> "helt nede foran knække hovedet af led for at se" tur eller sidde helt

En af mine venner arbejder i Cinemaxx på Fisketårnet (det kalder jeg det
altså), og han kunne fortælle mig denne historie:
En enkelt person havde lagt sig i kø, helt mutters alene, for at købe
SW-billetter. De ansatte undrede sig lidt over det og spurgte ham hvorfor,
og han svarede at det da var fordi han meget bedre kunne lide Cinemaxx :)
Den historie syntes de jo godt om, så de syntes ikke han skulle kede sig så
meget... fribilletter til manden, så han havde noget at bruge ventetiden
på... :)
Dét syntes jeg er fin service.

Jacob

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 03-04-02 19:02

Jeg mener det er tirsdag 2. april klokken 7.30

Fra : Thïngmand

Dato : 04-04-02 07:36

> Jeg mener det er tirsdag 2. april klokken 7.30

Lidt sent nu...

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 03-04-02 19:02

Uden at være sikker, mener jeg det er 7.30
Telefonerne åbner 9.30