WHAT? Star.Wars.Episode.II.-.Attack.of.the~
Fra : Anders Houmark

Dato : 01-04-02 10:30

Hejsa
Ja jeg så lige at der åbenbart allerede er en kopi af Star Wars Episode II
ude så jeg besluttede mig for at hente den i nat.. Og jeg kan kun sige at
den film virkelig er værd at se, rigtig god.. Men nu ingen spoilere her fra
mig..

Ville bare høre om der også er andre der har hentet den / set den?

--
Anders Houmark

Fra : Dennis Jensen

Dato : 01-04-02 10:36

Fuck, det er hurtigt, 1. april. det må jeg nok sige, 6 uger før den
officielle premiere.
Men vent, 1. april, den dag minder mig om et eller andet..... Hmm. det
kommer jeg nok i tanker om

Godt forsøgt.

Dennis

On Mon, 1 Apr 2002 11:29:49 +0200, "Anders Houmark"
<alfaman@mobilixnet.NOSPAMPLEASE.dk> wrotd:

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-04-02 10:39

"Dennis Jensen" <dennisjensen@usa.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> officielle premiere.
> Men vent, 1. april, den dag minder mig om et eller andet..... Hmm. det

Heheh.. øv da.

Jeg hoppede selv i den i nat da en ven, over ICQ, skrev at han havde fået
filmen

--
Anders Houmark
Som finder nogle andre at drille .. ;)

Fra : Emil Rune

Dato : 01-04-02 10:38

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnet.NOSPAMPLEASE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> mig..
>
> Ville bare høre om der også er andre der har hentet den / set den?

Lame...
Aprilsnar er ligesom telefonfis; skidesjovt! (dengang man var 12 år...)

Emil

Fra : Naess

Dato : 01-04-02 14:36

> Aprilsnar er ligesom telefonfis; skidesjovt! (dengang man var 12 år...)

Det er den almindelige opfattelse blandt dem, som enten ingen humor har
eller altid hopper på naren uanset hvor gennemskuelig den end er

/Naess

Fra : Per Kristensen

Dato : 02-04-02 11:59

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnet.NOSPAMPLEASE.dk> wrote in message
> [...]
fra
> mig..
>
> Ville bare høre om der også er andre der har hentet den / set den?

Hehe, you had me going there for a second. Jeg skulle lige til at bitche
over at du kunne finde på at se Episode II på computeren.