Suzuki AN125 erfaringer?
Fra : PEB

Dato : 01-04-02 05:42

Hej
Er der nogen der har erfaringer med Suzuki AN125?
Har du evt. kørt på sådan en engang?
Hvad er svaghederne?
Hvor meget kan den køre i topfart?
Hvor langt kører den på literen?
Findes der en klub for den?

Mvh. Poul Erik

Fra : Kenneth

Dato : 01-04-02 08:47

> Er der nogen der har erfaringer med Suzuki AN125?

Jeg har kørt på sådan en fætter siden 1997, og jeg er glad for den. For det
første, den er super i byen. Intet kan følge den, og man er væk lynhurtig.
For det andet, jeg brugte den til "dagligdagscykel" dvs. indkøb osv. Man kan
have rimeligt meget med den. Der kan være en bærepose under sædet, og der
kan stå én foran dig ved benene, fordi "bundpladen" er flad. Jeg har ikke
haft brug for en topbox indtil nu.
Den har kørt ca. 16.000 km. nu, og der har ingen problemer med undtagen med
forbremsen (læs nedenunder)

> Har du evt. kørt på sådan en engang?

Ja, og gør det stadig.

> Hvad er svaghederne?

Hmm.. Forbremsen hang for 2 år siden, men fik at vide, at det var meget
almindeligt. Husk på, den kørte både sommer og vinter.

> Hvor meget kan den køre i topfart?

Jeg har haft den oppe på 100 km/t. Men det var også ned ad bakke. 80 km/t
klarer den sagtens.

> Hvor langt kører den på literen?

Langt! Ved det ikke helt præcist, men jeg tror, det er mellem 30-40 km.

> Findes der en klub for den?

Måske. Måske ikke. Jeg kender ihvertfald ikke til nogen. Prøv www.google.com

Mvh

Kenneth