Min farnor?
Fra : Heine Laursen

Dato : 01-04-02 03:43

Jeg sider her og skimter denne NG igennem for fæsrte gang. Jeg støder på
denne artikel 3c853ca4$0$32227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
hor jeg læser om solstrålen. Jeg bryder simpelhend i gråd. og tænker er min
farmor ikke værdig? Hun har gået i kirke så længe jeg kan huske, og
stoppede først da kun ikke kunde komme til kirken længere. Hun var troende.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg ved hun var troende.

Hvoffor er er ingen tegn på at det væsen hun, satte højest tog imod hinde?
Hvoffor?
Fordi ingen i hindes farmilie er værdige til at se at hun er kommet til et
bedre sted?
Hvoffor må vi ikke få at vide hun er et bedre sted!
Hvoffor?

Forstår jeg ikke meningen?
Heine Laursen

Fra : Ole Madsen

Dato : 01-04-02 08:43

"Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> wrote in message

> [...]
> bedre sted?
> Hvoffor må vi ikke få at vide hun er et bedre sted!

Kære ven

Hvis hun har troet på Jesus hele sit liv, kan du være sikker på at hun er
modtaget af Jesus i himmelen.

Må Gud give dig fred i sjælen, ved erkendelsen af hvem han er.

Ole

Fra : kjaer

Dato : 01-04-02 15:55

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3ca80f82$0$72402$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> modtaget af Jesus i himmelen.
>
> Må Gud give dig fred i sjælen, ved erkendelsen af hvem han er.

Det store spørgsmål er, hvorfor man aldrig kan være sikre, men kun tro.

Fra : Niels

Dato : 01-04-02 17:20

"kjaer" <xxxvillykn@xxxgreennet.gl> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvad der råder i hjertet/hjernen på et menneske kan man ikke vide med
sikkerhed... men det giver et godt fingerprej, hvis et menneske medens det
lever.. taler om Jesus..

Du ved det er ikke menneskets mange synder der får det i helvede... men det,
at de ikke vil kende Jesus!

Og omvendt..

Det er ikke et syndfrit liv der får folk i himlen, men det at de kender og
vil kendes ved Jesus Kristus.

Niels

Fra : Avatar

Dato : 04-04-02 19:34

"Niels" <ikke.til@raadighed> skrev

> Det er ikke et syndfrit liv der får folk i himlen, men det at de kender og
> vil kendes ved Jesus Kristus.

Nå, men så hils Hitler når du en dag (om forhåbentlig lang tid) kommer
"derop" :)