E-Mail
webnoob 5265
Flere konti i Agent
Fra : Karen

Dato : 01-04-02 00:52

Hej,
Jeg har lige skiftet til Agent, i første omgang som en shareware. Kan
man ikke have flere end 1 konto i dette program? Hvis man kan have
flere, hvor taster jeg så dette ind? Det er ikke lykkedes mig at finde
endnu.

En anden ting: Kan det passe at man ikke kan sortere efter dato, hvis
man gerne vil beholde tråd-læsningen?

Vh
Karen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-02 01:13

Mon, 01 Apr 2002 01:51:54 +0200, skrev Karen <cowboyhat@sol.dk>:

>Hvis man kan have
>flere, hvor taster jeg så dette ind? Det er ikke lykkedes mig at finde
>endnu.

Læs i hjælp.
How to Configure Agent for Multiple Users and Servers

>En anden ting: Kan det passe at man ikke kan sortere efter dato, hvis
>man gerne vil beholde tråd-læsningen?

Læs tråden, der starter med
Newsgroups: dk.edb.internet.software.mail+news
Subject: Sortering i Agent 1.9
indlæg fra så sent som søndag. d. 31.03.2002
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 01-04-02 11:33

Knud Gert Ellentoftskrev:

>Læs i hjælp.
>How to Configure Agent for Multiple Users and Servers

Eller brug Hamster. tag et kig her:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Karen

Dato : 01-04-02 12:10

On Mon, 01 Apr 2002 02:13:10 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Læs tråden, der starter med
>Newsgroups: dk.edb.internet.software.mail+news
>Subject: Sortering i Agent 1.9
>indlæg fra så sent som søndag. d. 31.03.2002
>--

Jep, det indlæg har jeg læst, men jeg synes ikke der kom frem til en
løsning. En foreslog at man skulle ændre til at ordne Recent First,
men så sorterer den ikke efter tråde. Så konklusionen er at det kan
man ikke?

Karen

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-04-02 13:13

Mon, 01 Apr 2002 11:09:59 GMT, cowboyhat@sol.dk (Karen) wrote:

>men så sorterer den ikke efter tråde. Så konklusionen er at det kan
>man ikke?

Ja.

pl

Fra : Knud Gert Ellentoft