Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En hel uge med godt foto-lys...!
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-03-02 22:57

En hel uge med godt foto-lys...!

Den forgangne uge har budt på masser af lys og blå himmel, og med nogle
påskefridage oveni hatten, kan det kun betyde, at der er blevet taget
mange gode billeder, så der bliver nok noget at se på, her i de kommende
dage, efterhånden som folk får lagt deres billeder på nettet.

Når man fotograferer digitalt, så skal man jo ikke vente på fremkaldsen,
derfor har jeg opdateret www.photo-gallery.dk med de nye billeder fra
uge 13 - 2002.

Jeg har udvalgt 64 af billederne, og lavet 4 preview-ark med 16
thumbnials billeder, der er klikbare, hvis man ønsker at se billedet i
stor størrelse, direkte link til "Nye fotos":
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Og så er det blevet sommertid, det betyder at der på gode dage er lys
nok til at nå en kort fototur efter aftensmaden, er det ikke bare skønt...:)

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-03-02 23:46

> [...]
> thumbnials billeder, der er klikbare, hvis man ønsker at se billedet i
> stor størrelse, direkte link til "Nye fotos":

Hvilket kamera bruger du?

> Og så er det blevet sommertid, det betyder at der på gode dage er lys
> nok til at nå en kort fototur efter aftensmaden, er det ikke bare
skønt...:)

Ja, eller en kold øl i haven

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-03-02 23:47

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket kamera bruger du?

Flotte billeder forresten!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-04-02 00:12

Martin Petersen wrote:

> Hvilket kamera bruger du?

Billederne fra uge 13 er allesammen taget med et Fuji FinePix 6900 zoom,
jeg kører det 100% manuelt, d.v.s. at jeg selv vælget tid/blænde og
stiller focus, det har en LCD-søger, så man søger gennem objektivet,
samtidig er alle meny'er og informationer tilgænglig i søgeren, det kan
faktisk alt det de digitale SLR-kameraer kan, på nær at skifte objektiv,
men da det har en rigtig god 6x zomm, så kan jeg sagtens leve med den begrænsning.

Jeg har også et Leica Digilux 4.3, det er rigtigt godt når det skal gå
stærkt, det er suverent til menesker og steder hvor der er gang i den.