jedi knight med Evil Master II Radeon 8500~
Fra : The Phantom

Dato : 31-03-02 22:24

de store udendørs arealer falder min fps til 20 30 stks fra 100.
jeg er snart ved at have prøvet alt med indstillinger og forskellige
drivere. (har slået shadows fra i spillet sammen med very high textures)
så jeg ville lige hører om der er andre med dette kort som har samme
problem.
min score i 3dmark2001 syntes heller ikk være så stor kun 4893.
Alle råd udbedes.

Spec
800 duron (100x8)
Asus A7V 133 (bios 1007)(via 4in14.38 via gart 10b)
1024 mb pc133 sdram
2 x Ibm 60 gxp 60 gb i raid 0 på onboard promise controlleren (promise xp
drivere )
Windows 2000 med alle updates
Evil Master II Radeon 8500 Pro 64MB DDR Retail (ati 6043 for win2k)
(Hastighed : 275/275)

Mvh The Phantom

Fra : Wizeguy

Dato : 01-04-02 00:09

"The Phantom" <thephantom@e-box.dk> wrote in message
> [...]
> drivere )
> Windows 2000 med alle updates
> Evil Master II Radeon 8500 Pro 64MB DDR Retail (ati 6043 for win2k)

Jeg er et sikker på, at din processor er flaskehalsen i dit system. Den kan
simpelthen ikke sende data hurtigt nom videre til dit grafikkort. Du vil
kunne forbedre ydelsen væsentligt ved at købe en Athlon XP/Pentium4 samt et
bundkort med DDR-RAM eller RD-RAM.
--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : The Phantom

Dato : 01-04-02 00:10

Well cpuen er kun midlertidig da min 1 ghz thunderbird er i stykker og til
rep så der er well ikk andet at gøre end vente på at få den retur så

Fra : Wizeguy

Dato : 01-04-02 13:08

Prøv nogle af betadriverne fra http://www.rage3d.com/index.shtml.

Fra : The Phantom

Dato : 01-04-02 13:08

Jeg har desværre prøvet dem wiseguy og de hjalp mig desværre ikk :(

Fra : Wizeguy

Dato : 01-04-02 20:19

> Jeg har desværre prøvet dem wiseguy og de hjalp mig desværre ikk :(

Surt. Selvom en Duron 800 ikk er jordens hurtigste CPU, synes jeg alligevel,
at din 3DMark 2001 score på 4893 points er meget lav. Den burde ligge på
mindst 6000 points. Er du sikker på, at AGP er slået til i bios? Og er FSAA
deaktiveret?

Fra : The Phantom

Dato : 01-04-02 22:59

ja til begge.
men jeg laver en format c: nu og så ser vi