fedt ?
Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-03-02 20:43

Feder æble/appelsin juice ?

Krydderboller ?

Franskbrød ?

Fra : Mari

Dato : 31-03-02 21:52

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse news:a87ond$ebu$1@news.cybercity.dk...
> Feder æble/appelsin juice ?
> Krydderboller ?
> Franskbrød ?

Alt feder........ det gælder om at forbrænde mere
end du spiser. Så du skal sørge for at sammensætte
din kost, så kroppen får nok "brændstof" - og samtidig
de vitaminer og mineraler, som den skal bruge til at
regenerere slitagen med.

Sammensæt også fedt, kulhydrat og proteiner i rette mængder.
http://www.jubii.dk/Sundhed_Samliv/Kost_Ernaering/Kostvejledere/

mh

Mh

Fra : karina nielsen

Dato : 31-03-02 23:09

Held og lykke med kuren *S*
Juice indeholder (som alt andet) kcal, derfor skal du passe på med ikke at
drikke for meget af det. Jeg har selv tidligere kunnet drikke op til en
liter juice om dagen, men det bliver til mange kcal, som jeg har valgt, at
jeg hellere vil have fra fast føde.
Vand eller light-sodavand (hvis man er til det) er bedre, hvis man ser på
kcal-regnskabet.

Venligst,
Karina

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a87ond$ebu$1@news.cybercity.dk...

Fra : katja

Dato : 01-04-02 00:06

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a87ond$ebu$1@news.cybercity.dk...
> Feder æble/appelsin juice ?

Juice indeholder en del kalorier! - som man bør undgå at indtage, hvis det
blot er for at få stillet tørsten!

Nogle bruger et glas juice istedet for et stykke forfriskende frugt! [det
med 6 om dagen] - Har dog læst et sted, at juice kun kan bruges 1 gang om
dagen, når det gælder, at det skal erstatte det givne stykke frugt!

Katja

Som snart bør få taget sig sammen til at smide den der ekstra person hun
render rundt med!

Fra : suzanna ipsen

Dato : 01-04-02 20:51

Fra : katja

Dato : 01-04-02 23:09

suzanna ipsen <suzanna.ipsen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a8adn1$let$3@sunsite.dk...

?????

Fra : Thomas®

Dato : 01-04-02 11:38

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
> Feder æble/appelsin juice ?
>
> Krydderboller ?
>
> Franskbrød ?

Lyst brød indeholder ikke rigtigt noget fornuftigt, hvorimod rugbrød sætter
forbrændingen igang. Det lyse smager bedre meeen....
Thomas

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-04-02 13:19

"Thomas®" <pentagon66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
sætter
> forbrændingen igang. Det lyse smager bedre meeen....

***************

Det lækre franskbrød er ment som noget jeg vil ta'
en fed skive af, når jeg vil ha' noget at gnaske på...og samtidig
evt. skylle det ned med en gang Cola Light...

Det dyre specialbrød fra bageren ser lækkert ud, med masser
af korn på toppen..any good ?

Fra : -Carina

Dato : 01-04-02 13:44

> [...]
> evt. skylle det ned med en gang Cola Light...
>
> Det dyre specialbrød fra bageren ser lækkert ud, med masser

En gulerod ville klart være bedre, skyllet ned med et glas vand

Er man lækkersulten og på nippet til at rippe den nærmeste kiosk for
chokolade og slik, så har jeg god erfaring med et glas mathilde cacaomælk -
skummet. Den er ikke så 'farlig' og gør det fint ud for noget lækkert!

Som skrevet før, hvidt brød er som udgangspunkt ikke godt. Mørkt brød er
godt, ikke for mange kerner, da de kan indeholde fedt.

-Carina >

Fra : karina nielsen

Dato : 01-04-02 13:56

-Carina <carina@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca8560c$0$39523$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> En gulerod ville klart være bedre, skyllet ned med et glas vand

Gulerødder og vand kan jo lyde som ren tortur, hvis man virkelig er
lækkersulten *S*
Dog har jeg et tip (og jeg kan GODT lide gulerødder):
Gulerødder i stænger smager faktisk godt sammen med salsadip (der normalt
spises til chips). Det giver lidt mere smag, hvilket jeg bruger som snack,
hvis jeg skal hygge foran fjernsynet en aften

Fra : suzanna ipsen

Dato : 01-04-02 20:52

> Feder æble/appelsin juice ?
>
> Krydderboller ?
>
> Franskbrød ?

ja alt feder.
så du kan ikke kaste din kærlighed på mad!
Find noget andet!
Suzanna

Fra : Rikkemus20

Dato : 02-04-02 10:25

Hmm på et eller andet punkt synes jeg ikke du kommer med kvalificeret råd.
Enten drop de dårlige kommentarer eller også sæt dig lidt mere ind i hvad
der foregår istedet for at lege papegøje!

!!!!!

Fra : Karsten Olesen

Dato : 02-04-02 17:21

"Rikkemus20" <Hubndfgnfd@jhdfgdf.df> skrev i en meddelelse
> Hmm på et eller andet punkt synes jeg ikke du kommer med kvalificeret råd.
> Enten drop de dårlige kommentarer eller også sæt dig lidt mere ind i hvad
> der foregår istedet for at lege papegøje!

...jeg troede et øjeblik, det var mig, som ikke fandt noget indhold i
indlægget..;)

Fra : Rikkemus20

Dato : 02-04-02 10:27

Enig med andre indslag i at lyst brød er mere usundt end mørkt brød. Dog
skal det så også siges at for mit vedkommende er det lyse brød godt hvis man
skal hygge sig. Det kan i de fleste tilfælde tage trangen til sødt! Og,
folkens, vi må da indrømme at et stykke franskbrød med lidt ost eller
fedtfattigt pålæg er bedre end en pose vingummi eller en plade chokolade.