yamaha xs 750
Fra : frank nielsen

Dato : 31-03-02 20:26

er der nogle der har nogle stumper til min yamaha
karborator
tenning

Fra : Bendt Grunge

Dato : 31-03-02 21:15

"frank nielsen" <franknielsen@post.cybercity.dk> wrote in message
> er der nogle der har nogle stumper til min yamaha
> karborator
> tenning

måske du skulle prøve i noget køb og salg gruppe i stedet for.

BG

Fra : Jens Jessen

Dato : 01-04-02 07:19

Prøv en annonce i Klassisk Bil & MC. Det er gratis og kun for gamle
motorcykler.

Ring eller skriv til mig, hvis du skal have en annonce i næste nummer.
Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-04-02 08:55

Jens Jessen wrote:

> Prøv en annonce i Klassisk Bil & MC. Det er gratis og kun for gamle
> motorcykler.
>
> Ring eller skriv til mig, hvis du skal have en annonce i næste nummer.

Kan man stole på det. Forige havde jeg en annonce i. Tekst og billede var
ikke placeret sammen. Der var ingen henvisning til billede. Derfor sendte
jeg annoncen til redaktionen igen. Denne gang kom den slet ikke med.

Ib Jakobsen