Slank igen !
Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-03-02 20:04

Hej i gruppen.
Jeg begynder i morgen min slankekur for alvor.
Dvs. det handler om løbeture hver aften, sund fedtfattig,
men spændende og rigelig mad, op til flere gange dagligt.

Sidst jeg var på kur blev det til 10 kg. Det samme dennegang.
Min vægt pt. er 106 og jeg vil først ned på 100, derefter
ca. 90...

Så alle gode råd om ernæring er meget velkomne.
Jeg tænker på dagligdagsmad, morgenmad mv. incl. snacks...for
man blir' garanteret fristet..

Hvor finder man forklaringer på fedt-% osv. ?

Håber på mange sunde indlæg.

MVH

Fra : Mari

Dato : 31-03-02 21:47

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse news:a87mdv$ai9$1@news.cybercity.dk...
> Hej i gruppen.
> Jeg begynder i morgen min slankekur for alvor.

Nu om dage hedder det ikke slankekur, men kostomlægning)
Start her: http://www.lidtfedt.dk
og måske her: http://www.iform.dk/

Mh

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 31-03-02 23:29

> Så alle gode råd om ernæring er meget velkomne.
> Jeg tænker på dagligdagsmad, morgenmad mv. incl. snacks...for
> man blir' garanteret fristet..

Kun hvis du er sulten/fejlernæret. Ved ikke om den helt holder, men der er
min erfaring, at hvis man har fået de nødvendige mængder vitaminer,
mineraler, proteiner og fedt, så er man ikke slik-sulten. Husk vand - blot
en ½ liter daglig gør en pokker til forskel.

Mvh Maria

Fra : Ninett Green

Dato : 02-04-02 09:24

Du kan finde inspiration og opskrifter på alt mellem himmel og jord på
www.qvinderne.dk

Kærligst Ninett