Hondaforhandler i Flensborg
Fra : Albert

Dato : 31-03-02 19:50

Der skulle efter rygterne ligge en Honda forhandler lige ved banegården i
flensborg.

Jeg skal bruge nogle pønt dyre originale reservedele, så hvis nogen ved hvad
den hedder, og evt har et link, så lad høre !

Jeg har fundet frem til Brunos MC dernede, men det lader til kun at være
Yamaha, korrekt ?

mvh Albert

Fra : Jonas Holt

Dato : 31-03-02 20:09

> [...]
hvad
> den hedder, og evt har et link, så lad høre !

Jeg ved ikke hvad Banegården i Flensborg hedder, men banegård hedder Bahnhof
på tysk

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : X

Dato : 31-03-02 20:37

Jo du har ret i at Bruno kun har forhandling af Yamaha !

Jeg kan ikke mindes nogen Hondaforhandler i Flensburg ....er det en ny ?

Her er der en top 100 forhandlerliste fra tyskland !
Måske er der nogle andre Hondaforhandlere i nordområdet som du kan bruge :

http://www.wackchem.com/s100/S100Bezug/handler/handler.html

V.H John

Fra : ThomasT

Dato : 31-03-02 22:14

Der ligger en inde midt i Flensborg, bag teater/bio. Det er ikke en særlig
stor forretning, men han skaffer ting hjem.

Vejviser:
Tag motorvejs-grænsen.
Drej af ved første afkørsel.
Drej til højre ind mod Flensborg.
Kør forbi "Citti".
Kør helt ind til centrum af Flensborg.
På et tidspunkt er der en masse lys-kryds (hvis du kommer til havnen er du
kommet for langt), du skal til højre anden gang det er muligt, når du drejer
har du en parkeringsplads på højre-hånd.
Kør under (jern)-bane brugen.
Så kommer det på venstre hånd ca 50-100m henne.

Thomas Thomsen

Fra : Peter J

Dato : 01-04-02 11:04

> [...]
hvad
> den hedder, og evt har et link, så lad høre !

Jeg går ud fra at det er til CBR'en (sc21 ?), så alt efter hvad det er du
mangler, kan du evt. maile mig.

Peter
CBR 1000 F med afgift
CBR 1000 F uden afgift, men med mange reservedele !

Fra : Buck

Dato : 01-04-02 12:20

Originale Honda dele er ikke ret meget billigere i Tyskland end i Danmark!!

Bestil hellere hos David Silver i England.
De er hurtige, og så billige at du spare penge selv efter at portoen er
betalt.

www.davidsilverspares.co.uk

skriv en e-mail på engelsk til sales@davidsilverspares.co.uk og forklar dem
så godt du kan hvad det er du mangler.
Oplys også stelnummer og motornummer, så plejer de at være ret gode til at
finde det rette til dig.
De skriver altid tilbage og spørger om du mener "det og det" med oplysning
om pris, så bare skriv og spørg.

--
/Buck
CB550F1 ´75

Fra : John Kramme

Dato : 04-04-02 18:34

> Jeg har fundet frem til Brunos MC dernede, men det lader til kun at være
> Yamaha, korrekt ?
>

> mvh Albert

Her er der nogle forhandlere :

Oeversee G.Wlihelmsen Stapelh. W. 04630906030 www.motorradtechnik.de
Flensburg Brunos MC Lilienthstr.27 0461 51086
Bredtstedt Suzuki Husumer Str. 6 04671 2051
Weding Bøgwarth&Hansen Heidland 12 0461 94240
Harrislee R. Erdmann Ochsenweg 88 0461 74344
Flensburg Honda Bahnhofstr.21 0461 180928
Flensburg E. Beyer Neue Str. 0461 27639
Harrislee MC Nielsen Am Ochser 35 0461 70040 0
Flensburg Nordland Behmstr. 2-4 0461 98699

V.H John

Fra : Albert

Dato : 04-04-02 18:59

Det var sgu da præcis info - Takker

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-04-02 08:04

> Det var sgu da præcis info - Takker
> mvh Albert

snip en flok forhandlere...............

Bare i orden, det er min mor, der bor i Harrislee, der har fundet dem til
mig

--
Mvh. Arne - Fzs600Fazer.
www.senior98.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 06-04-02 00:39

Arne Lorenzen <aclo@mail.dk> skrev i en

> "Albert" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Bare i orden, det er min mor, der bor i Harrislee, der har fundet dem
til
> mig

Hva' mæ' at få dém lagt over på DMCN's adresseliste???

--
Armand.