Farvel, kære Anders!
Fra : Kirsten

Dato : 31-03-02 18:30

Farvel, kære Anders!

Jeg så på http://www.magazine.dk/Nyheder/nyhed.asp?NyhedsID=2882, at du igen bebrejder mig for at chikanere dig.

Men det var ikke mig, det var en anden Kirsten, og jeg har aldrig ønsket at gøre dig fortræd! Tværtimod. Men det vil du jo aldrig
tro. Og jeg forstår dig godt - jeg har sikkert ikke altid været lige nem. Åh, du aner bare ikke, hvor lykkelig jeg kunne have gjort
dig! Men nu skal jeg ikke plage dig mere, jeg ved jo, jeg aldrig får dig alligevel. Eller nogen andre. Så det er fuldbragt. Lige om
lidt skal jeg være hos min Fader.

Til dating.dk: husk at slette min profil. Jeg er sikker på, jeg er ved at blive sindssyg igen. Og jeg bliver ikke rask igen denne
gang. Jeg begynder at høre stemmer. Nu henter jeg boremaskinen.

I Kristus
Kirsten

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-03-02 22:13

"Kirsten" <Kirsten@praize.com> skrev i en meddelelse
> Farvel, kære Anders!
>
> Jeg så på http://www.magazine.dk/Nyheder/nyhed.asp?NyhedsID=2882, at du
igen bebrejder mig for at chikanere dig.

Ja, hvis du - hvad jeg ikke har grund til at tro andet end - i virkeligheden
hedder Søren.

> Men det var ikke mig, det var en anden Kirsten, og jeg har aldrig ønsket
at gøre dig fortræd! Tværtimod.

Mig bekendt findes du jo overhovedet ikke, vel "Kirsten"?

> [...]
> dig! Men nu skal jeg ikke plage dig mere, jeg ved jo, jeg aldrig får dig
alligevel. Eller nogen andre. Så det er fuldbragt. Lige om

Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med dette "litterære eksperiment",
Søren?

Nu FÅR du en klage....igen. Du kan så vælge at lege martyr over dèt...

Det her er noget af det sindssygeste, jeg nogensinde har oplevet på nettet.

Du vil nu have mig til at tro at Kirsten eksisterer i virkeligheden? Og at
jeg har hendes liv på samvittigheden, når du nu meget snart afliver hende?
Husk nu på at du vist selv går ind for romanfigurers "menneskerettigheder".
Selv om det da ville klæde dig gevaldigt at stoppe dit fortsatte
aliasbluff...Du er vist selv en "Gud" i dit eget litterære (?) Univers og
kan jo som bekendt lade folk køre gennem pålægsmaskiner...Men det var jo
ikke dig, vel? Det var skurkene fra U.C.? Altså de andre romanfigurer?
Hmmm....

Du er temmelig inkosistent i dine karrikaturer: Det ene øjeblik er Kirsten
feks. Luthersk Protestant, det andet øjeblik er hun glødende pavetro
Katolik, hvordan hænger det sammen? Mig bekendt mente Luther faktisk at Rom
var Babylon (han læste Åbenbaringen i nutid) og at Paven var Antikrist. Det
glemmer du fuldstændig...

Hvis du kunne bevæge dig ud over din latterlige sammensværgelseskonspiration
omkring (frimurerlogen?) United Cross og droppede dine "Jaws"-forestillinger
om Jesus af Nazareth, så kunne du faktisk skrive en del seriøse bøger om
dèt, i stedet for den skrækroman, du selv har skrevet, men alligevel
tillægger sandheder af Bibelske proportioner...

> Til dating.dk: husk at slette min profil. Jeg er sikker på, jeg er ved at
blive sindssyg igen. Og jeg bliver ikke rask igen denne
> gang. Jeg begynder at høre stemmer.

Velkommen i klubben. Jeg diskuterer med ikke eksisterende personer her...Det
er også lige tilpas sindssygt...

> Nu henter jeg boremaskinen.

Boremaskine?

Pir min fantasi!