Farvel, kære Anders!
Fra : Kirsten

Dato : 31-03-02 18:33

Farvel, kære Anders!

Jeg så på http://www.magazine.dk/Nyheder/nyhed.asp?NyhedsID=2882, at du igen bebrejder mig for at chikanere dig.

Men det var ikke mig, det var en anden Kirsten, og jeg har aldrig ønsket at gøre dig fortræd! Tværtimod. Men det vil du jo aldrig
tro. Og jeg forstår dig godt - jeg har sikkert ikke altid været lige nem. Åh, du aner bare ikke, hvor lykkelig jeg kunne have gjort
dig! Men nu skal jeg ikke plage dig mere, jeg ved jo, jeg aldrig får dig alligevel. Eller nogen andre. Så det er fuldbragt. Lige om
lidt skal jeg være hos min Fader.

Til dating.dk: husk at slette min profil. Jeg er sikker på, jeg er ved at blive sindssyg igen. Og jeg bliver ikke rask igen denne
gang. Jeg begynder at høre stemmer. Nu henter jeg boremaskinen.

I Kristus
Kirsten

Fra : nikolaj borg

Dato : 31-03-02 20:35

"Kirsten" <Kirsten@praize.com> wrote in message
> Farvel, kære Anders!

Farvel, Søren Mosegård. Klage afsendt til
abuse@dk.uu.net

/Nikolaj

Fra : Jakob Jensen

Dato : 31-03-02 21:02

Hej Nikolaj

Ville du være så rar og fortælle mig hvad alt det dér med Søren mosegård og
Kirsten går ud på?
Jeg har fulgt lidt med i det og er bare lidt nysgerrig.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Jakob M

Dato : 31-03-02 23:51

"Jakob Jensen" <jakob.jensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> Kirsten går ud på?
> Jeg har fulgt lidt med i det og er bare lidt nysgerrig.

Søren Mosegård har spammet stort set alle grupper med reklamer om sine egen
bog. Derudover har han under flere forskellige aliaser, bl.a. Kirsten svaret
på sine egne indlæg. Med alle de klager han har fået er det kun et spørgsmål
om tid før hans udbyder cutter hans forbindelse. Læs om ham i

Mvh
Jakob

Fra : Jakob Jensen

Dato : 01-04-02 10:18

Jeg kan godt forstå det er irriterende. Men kan man ikke bare ignorere ham?

Mvh
Jakob

Fra : Kevin & Tina

Dato : 01-04-02 14:03

Det er vi rigtigt mange der gør

Fra : Rhythm

Dato : 01-04-02 05:33

"Kirsten" <Kirsten@praize.com> skrev i en meddelelse
> [...]
blive sindssyg igen. Og jeg bliver ikke rask igen denne
> gang. Jeg begynder at høre stemmer. Nu henter jeg boremaskinen.

Husk at boret skal sættes mod panden inden du starter boremaskinen.