Checkbox
Fra : Snemanden

Dato : 31-03-02 18:00

Det her er nok lidt indviklet, men jeg vil gerne have hjælp til et par
checkboxe.
Jeg har en form med to checkboxe.
Formen er en prisliste, hvor den ene checkbox ændrer prisen. Så langt så
godt.
Den anden checkbox skal så fange hvad den anden viser og ændre prisen
derefter.
Jeg skal altså bruge fire priser og 2 checkboxe......
Er der nogen der fatter dette her, og gider hjælpe mig?
Snemanden

Fra : Harald Staff

Dato : 31-03-02 18:54

Hei

Prøv denne:

Private Sub Check1_Click()
Call Regnmeg
End Sub

Private Sub Check2_Click()
Call Regnmeg
End Sub

Sub Regnmeg()
Dim i As Integer
i = 2 * Check1.Value + Check2.Value
Select Case i
Case 0
MsgBox "ingen valgt"
Case 1
MsgBox "kun 2"
Case 2
MsgBox "kun1"
Case 3
MsgBox "begge"
End Select
End Sub

Erstat de fire cases 0 til 3 med relevante utfall.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Snemanden

Dato : 31-03-02 20:53

Sådan. Tak skal du ha´. Du er min ven for livet.

Fra : Harald Staff

Dato : 31-03-02 23:57

Du verden. Da sees vore familier i dit sommerhus i juni og juli og august