Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jpg filer kontra sommertid?
Fra : Torben Stampe

Dato : 31-03-02 11:56

Jeg har et temmeligt stort billedarkiv (3-4 Gbit) som jeg arbejdermed i Psp
7.
Spørgsmål: hvorfor skal den læse alle mine billedfiler igennem hver gang vi
skifter sommer/vintertid. Og kan jeg gøre noget så den ikke gør det?

Mvh.
2rb1

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-02 00:58

Hvad sker der?
Min PSP7 har vist ikke opdaget at urene blev sat ud i haven i nat.
Prøv evt news:dk.edb.grafik

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen