Fordømt
Fra : Christian

Dato : 30-01-01 21:34

Hej,

jeg mener helt sikkert at jeg for ikke så lang tid siden (?) så et indlæg om
at når Windows gerne vil lukke så sender den en forspørgsel rundt til alle
programmer der er åbne og først når alle er lukket lukker Windows.

Jeg har nemlig et problem med et program der optager en del tid når den
lukker, og som et desperat forsøg på at undgå at Windows låser når mit
program lukker så har jeg tænkt på at lave en 'luk-ned' form. Et ikke
særligt elegant forsøg på at glemme at jeg ikke kan finde den rigtige fejl.

Hvis der er nogle der måske har haft lignende problemer med et program der
automatisk gemmer og henter data samt henter oplysninger hos Windows (i mit
tilfælde: om der er åbnet til internettet) så må I da gerne dele evt.
erfaringer.

Mvh.
Christian

Fra : Christian

Dato : 30-01-01 22:16

Jeg fik vist ikke skreve at jeg jo også efterlyser datoen/emnet på omtalte
thread.

C !

Fra : Peter Stricker

Dato : 31-01-01 21:23

Jeg har ikke læst den tråd, så jeg kan desværre ikke give dig en reference
til den.

Men prøv at søge på MSDN efter WM_QUERYENDSESSION og WM_ENDSESSION.

Peter Stricker