se billeder med Agent
Fra : Cerberus

Dato : 31-03-02 10:57

Hej ng.
Kan man ikke med agent aktivere et eller andet så man kan se
billederne (binaere filer) med det samme i agent, ligesom man kan i
OE?

Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail
icq: 16841543

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 11:12

In dk.edb.internet.software.mail+news, Cerberus wrote:

>Kan man ikke med agent aktivere et eller andet så man kan se
>billederne (binaere filer) med det samme i agent, ligesom man kan i
>OE?

Nej, det kan man desværre ikke. De vil altid vises som vedhæftede
filer. Men der skulle vel heller ikke være de store problemer med at
"lauche" dem?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)
=ybegin line=4 size=42 name=virus.exe
=yend size=42 crc32=e2444c9a

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 31-03-02 11:29

Lars Stokholm, du skrev:

> =ybegin line=4 size=42 name=virus.exe
> =yend size=42 crc32=e2444c9a

Gider du ikke godt holde det pjat i test eller muddergrupper.

--
Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 11:41

In dk.edb.internet.software.mail+news, Henrik K Hansen wrote:

>Gider du ikke godt holde det pjat i test eller muddergrupper.

Rolig nu, jeg laver bare lidt sjov. Jeg kan jo ikke gøre for at du
ikke kører Agent, og dermed ikke kan se det sjove i det. Iøvrigt må
jeg vel skrive i min signatur, hvad der passe mig.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Stefan Holm

Dato : 31-03-02 11:50

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> writes:

> Iøvrigt må jeg vel skrive i min signatur, hvad der passe mig.

Ikke når det bringer signaturens længde op på 5 linjer, som det var
tilfældet.

FUT: dk.admin.netikette
--
"Ooh, I'm so pleased! Can I trade in the children for more cash?"

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 12:07

In dk.edb.internet.software.mail+news, Stefan Holm wrote:

>Ikke når det bringer signaturens længde op på 5 linjer, som det var
>tilfældet.

De sidste to linjer var en del af budskabet i mit indlæg. De blev
placeret i signaturen for ikke at forstyrre læsningen for ikke-Agent-
brugere.

Det er netop det jeg ville sige: Det er fordel at _alt_ i Agent bliver
betragtet som vedhæftede filer. Man kan også få HTML til at blive
betragtet lige nøjagtigt som man vil. Det er i hvert fald min mening
at det er en klar fordel.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Stefan Holm

Dato : 31-03-02 15:46

> De sidste to linjer var en del af budskabet i mit indlæg.

Ja, men så falder de ikke ind under "Iøvrigt må jeg vel skrive i min
signatur, hvad der passe mig."

--
"It's a pleasure to meet me. I hope you
never find a live turtle in your soup."

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 16:57

>Ja, men så falder de ikke ind under "Iøvrigt må jeg vel skrive i min
>signatur, hvad der passe mig."

Næh, men er det da et krav?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-03-02 12:09

Lars Stokholm skrev:

>Rolig nu, jeg laver bare lidt sjov. Jeg kan jo ikke gøre for at du
>ikke kører Agent, og dermed ikke kan se det sjove i det. Iøvrigt må
>jeg vel skrive i min signatur, hvad der passe mig.

Jeg har faktisk ikke set Chick, siden hun brugte det samme stunt.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 12:15

In dk.edb.internet.software.mail+news, Kaj Svenningsen wrote:

>Jeg har faktisk ikke set Chick, siden hun brugte det samme stunt.

Er det sandt...? Ja så beklager jeg meget. Jeg troede at alt teskt var
lovligt i et indlæg...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-03-02 12:51

Lars Stokholm skrev:

>Er det sandt...? Ja så beklager jeg meget. Jeg troede at alt teskt var
>lovligt i et indlæg...

Ja, det er faktisk sandt.
Hun holdt på sin 'ret' til at bruge tekst som hun ville i signaturen.
Der var flere, der legede med det samme og gav hende idéen.
Hun var bare den eneste, der ikke ville beordres til at stoppe igen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 12:56

> [...]
>Der var flere, der legede med det samme og gav hende idéen.
>Hun var bare den eneste, der ikke ville beordres til at stoppe igen.

Ok, så er Usenet.dk's: "Der gælder visse regler for udformningen af
signaturer, men indholdet er frit." og "En signatur kan indeholde hvad
som helst." - måske også lidt misvisende. Men jeg vil da holde mig fra
det i fremtiden så... Kan du huske hvor diskusionen foregik, og
ca. hvornår? Jeg vil gerne se lidt argumentation...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-03-02 13:22

Lars Stokholm skrev:

>det i fremtiden så... Kan du huske hvor diskusionen foregik, og
>ca. hvornår? Jeg vil gerne se lidt argumentation...

Det kan jeg ikke, men prøv at søge på chick.
Det er over et år siden, mener jeg.

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 31-03-02 12:57

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk>'s posting:

>Jeg har faktisk ikke set Chick, siden hun brugte det samme stunt.

Det havde vist ikke noget med det at gøre.

--
/CBH

KØBES: 'Discovering Smalltalk' af Wilf LaLonde
(E-postadresse gyldig)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-03-02 13:23

Chr. Bohr-Halling skrev:

>Det havde vist ikke noget med det at gøre.

Det mener jeg bestemt, det havde.

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 31-03-02 14:15

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk>'s posting:

>Det mener jeg bestemt, det havde.

Konkret var lige netop det måske dråbe_n_ , men det var ikke
den/det, der havde fyldt koppen; kan dog ikke huske det præcist.

--
Spark lige til (dtext.)news.tele.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 13:25

In dk.edb.internet.software.mail+news, Chr. Bohr-Halling wrote:

>Det havde vist ikke noget med det at gøre.

Jeg så nogle indlæg da jeg søgte på Google, der handlede om at hun
generelt var uregerlig og at folk var trætte af hende.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-03-02 14:41

Sun, 31 Mar 2002 12:41:07 +0200, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Iøvrigt må jeg vel skrive i min signatur, hvad der passe mig.

Ja, hvis du holder den på max. 4 linjer. Den der fyldte 5.

pl

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 14:45

I know, I know <news:19rdaugc9243ovc7gn5he06otu2t0jb3e4@4ax.com>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-03-02 17:00

Sun, 31 Mar 2002 15:44:54 +0200, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>I know, I know

Det bliver det jo lissom ikke bedre af. Hvor tror du så lige, at denne
rimelige og enkle regel ikke gælder for dig?

FUT: news:dk.admin.netikette

hilsen pl

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 31-03-02 10:51

Lars Stokholm, du skrev:

> Rolig nu, jeg laver bare lidt sjov. Jeg kan jo ikke gøre for at du
> ikke kører Agent, og dermed ikke kan se det sjove i det.

Jeg kører også med yenc agenten, og hvad sjovt er der i at bilde den
ind at der er en virus.exe i dit indlæg

> Iøvrigt må
> jeg vel skrive i min signatur, hvad der passe mig.

Ja inden for visse rammer.

--
Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 11:59

>Jeg kører også med yenc agenten

Hmm, jeg synes at det så ud som om du bruge OE?

>og hvad sjovt er der i at bilde den ind at der er en virus.exe i dit indlæg

Ok, så du ser ikke det morsomme i det. Så undskylder jeg over for dig.
Men det er jo ganske uskadeligt. Det kunne f.eks. også illustrere
fordelen i at man skal "launche" alle vedhæftede filer.

>Ja inden for visse rammer.

Jeg er desværre ikke bekendt med disse rammer. Måske du kunne henvise
mig til en underliggende side på <http://www.usenet.dk/>. Så kan jeg
for fremtiden undgå at bryde dem. For mig bekendt har jeg ikke
overtrådt nogle regler... Bortset fra at min signatur er på 5 linjer
og ikke 4

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 12:01

[snip]
Der er vist noget galt med din tidszone:
Date: Sun, 31 Mar 2002 12:51:12 +0300

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 31-03-02 14:12

Lars Stokholm, du skrev:

> Hmm, jeg synes at det så ud som om du bruge OE?

Ja plus fire andre.

> Jeg er desværre ikke bekendt med disse rammer. Måske du kunne henvise
> mig til en underliggende side på <http://www.usenet.dk/>

http://www.usenet.dk/ det ny mantra, hvis du hvergang skrev
Henrik K Hansen er et dumt svin, i din signatur det ville
falde udenfor det, jeg kalder visse rammer.

--
Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 14:23

>http://www.usenet.dk/ det ny mantra, hvis du hvergang skrev
>Henrik K Hansen er et dumt svin, i din signatur det ville
>falde udenfor det, jeg kalder visse rammer.

Fire ting:
1) Jeg har ikke fornærmet nogen, som dit i dit eksempel.
2) Jeg har ikke gentagende gange brugt den signatur.
3) <news:19rdaugc9243ovc7gn5he06otu2t0jb3e4@4ax.com>
4) Jeg har ikke tænkt mig af bruge den igen, som følge af 3)

1) 'eren hører til i dk.admin.netikette. Så hvis du vil fortsætte, så
må du gøre det her. Men jeg følger altså ikke med.

Resten af punkterne (om årsagen til brugen af min signatur), forklarer
3) 'eren sådan set. Så diskusionen om dette, er der heller ingen grund
til at fortsætte.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 31-03-02 11:26

Cerberus <hr_overgeneral@hotmail.com>'s posting:

>Kan man ikke med agent aktivere et eller andet så man kan se
>billederne (binaere filer) med det samme i agent, ligesom man kan i

Nej.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 31-03-02 11:32

Cerberus <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote:

>Hej ng.
>Kan man ikke med agent aktivere et eller andet så man kan se
>billederne (binaere filer) med det samme i agent, ligesom man kan i
>OE?

Med fare for øretæver:
Det håber jeg da ikke man kan.

Og lidt forklaring på mit synspunkt:
Det er jo netop derfor at "programmer" som NIMDA virker som en steppebrand, og
nærmest downer alle Windows PC'er på nettet.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>