Hvor at søge efter band ?
Fra : Eskil Frantzen

Dato : 31-03-02 07:13

Hej, jeg er en trommeslager der søger efter nyt band. Kan regne ud at det
her ikke er stedet at søge, så spørgsmålet er så hvor jeg skal søge, og om
der findes forums/newsgroups til sådant formål.

På forhånd tak :)

Mvh
Eskil Frantzen

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 31-03-02 10:47

> [...]
og om
> der findes forums/newsgroups til sådant formål.

Prøv på www.aage.dk eller www.dba.dk
Mvh. Larsen

Fra : Per LH

Dato : 31-03-02 15:39

www.soundcheck.dk

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : aofviborg_21

Dato : 08-04-02 09:47

Angående: > Hej, jeg er en trommeslager der søger efter nyt band.

Du kan sætte seddel op på biblioteker / læse disse sedler!

Kirsten

Fra : HALLUM

Dato : 08-04-02 11:57

"aofviborg_21" <kursist@aofviborg.dk> skrev i en meddelelse
> Angående: > Hej, jeg er en trommeslager der søger efter nyt band.
>
> Du kan sætte seddel op på biblioteker / læse disse sedler!
>
> Kirsten

Hejsa !

Jamen mon ikke vor kære ven allerede har prøvet det ? *S*

Nej - jeg går ud fra du søger steder på nettet hvor du sætte
et "opslag" op - og se andre der søger efter musikere.....

Her er et par gode forslag :

http://bandlist.dk/index.asp?page=msglist

http://www.net-musik.dk/bsm.htm

http://www.musiker.dk/forum/guestbook.html