Stubben
Fra : Thomas Riedel

Dato : 30-03-02 22:51

Jeg kan ikke finde stedet på Krak.
Jeg ved godt, at det er Nordhavn, men hvor parkerer man?

mvh Thomas Riedel

Fra : Frank Desting

Dato : 31-03-02 01:22

Se www.phyl.dk under Udstødningsrøret (scroll ned til "Ugler I Havnen" - der
finder du info og kort over Stubben mv.

Jeg går ud fra det er Mosehornuglerne der "trækker" - har selv været derude
og se dem, det er en oplevelse af de helt store.

mvh
Frank Desting

Fra : Frank Desting

Dato : 31-03-02 01:35

NB:
Du kan parkere før rundkørslen på sidevej til Kattegatvej - gå over til
rundkørslen - ind ad hullet i hegnet på højre hånd, stille dig op på højen
ved ca. 16-tiden og se uglerne fouragere og se dem sætte sig hist og her;
lidt ærgerligt jeg ikke havde kamera på mit skop da jeg var ude at se dem.
Så godt havde vi dem!

Fra : Thor

Dato : 31-03-02 23:35

Hej Frank

Tak for den præcise beskrivelse. Desværre fik jeg ikke set uglen i første
forsøg, men jeg prøver igen senere på ugen.

Hilsen Thomas Riedel