Problemer med SMS kvittering.
Fra : SpookiePower

Dato : 30-03-02 22:39

Jeg har en Nokia 3310 som pludselig ikke længere vil modtage
en sms kvittering , når modtageren får en sms af mig. Jeg får
simpelthen ikke noget svar om beskeden er modtaget eller ej.
Jeg får heller ikke nogle sms'er når der bliver sendt en email
til min computer. Jeg kan slå den funktion til som hedder
transmissionsrapporter, men det er ikke helt det sammen.
Er der nogle som har en ide ??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 22:44

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til min computer. Jeg kan slå den funktion til som hedder
> transmissionsrapporter, men det er ikke helt det sammen.

Ja, de er jo fordi TDC har stoppet med automatisk kvitering!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-03-02 19:42

> [...]
> til min computer. Jeg kan slå den funktion til som hedder
> transmissionsrapporter, men det er ikke helt det sammen.

For lige at gentage mig selv fra et tidligere indlæg:
Start din besked med *0# - så får du beskeden

--
Michael

http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted....