opskrifter på tun
Fra : Claus Jensen

Dato : 30-01-01 20:53

Hej er der nogen der ligger inde med en god opskrift på tun salat og tun
mousse så ville jeg blive glad

mvh claus

Fra : Helle :\)

Dato : 30-01-01 21:10

> Hej er der nogen der ligger inde med en god opskrift på tun salat og tun
> mousse så ville jeg blive glad
>
> mvh claus

Jeg laver selv en tunsalat af: 1 dåse tun i vand, 2-3 spsk fromage blanc
(tidligere hed det kvark), majs, agurk i små tern og rød peber i små tern,
salt og peber.
Nu er jeg ikke så vild med rå løg, derfor er der ikke det i min tunsalat,
men hvis man kan lide løg, så kan man også komme finthakkede løg i.

Helle :)

Fra : Martin Bangsø

Dato : 30-01-01 21:08

On Tue, 30 Jan 2001 20:53:21 +0100, Claus Jensen wrote:

> Hej er der nogen der ligger inde med en god opskrift på tun salat og tun
> mousse så ville jeg blive glad

Min favorit tun-mousse består af tre ting: En dåse drænet tun i vand,
1,5 spiseskefuld "Miracle Whip Balance" samt lidt peber.
Kom ingredienserne i en skål og mos det godt sammen - er klar til at
spise med det samme.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Martin Bangsø

Dato : 30-01-01 21:09

On Tue, 30 Jan 2001 20:53:21 +0100, Claus Jensen wrote:

> Hej er der nogen der ligger inde med en god opskrift på tun salat og tun
> mousse så ville jeg blive glad

Du kunne evt. også se på <http://www.jps.net/cburnell/shake.htm> for
lidt mere inspiration til tun-spisning.

--