Hjælp hurtigt! Backup da data fra N6210
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 16:15

Hey Gruppe

Kan i hjælpe mig i lyntempo

Jeg skal have solgt min N6210, og køber kommer snart.

Nogen der kan sige til et program, jeg hurtigt kan kopiere alle data fra
telefonen, ned på computeren?

Fra : Snoop

Dato : 30-03-02 16:30

Der ligger et på cd'en du fik med til din 6210. Mener det hedder noget med
nbackup, men kan ikke helt huske det. Du skal selvfølgelig have et
datakabel, når du gør det.

Hilsen Lasse

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 17:04

"Snoop" <snoop@fedt.dk> wrote in message
> Der ligger et på cd'en du fik med til din 6210. Mener det hedder noget med
> nbackup, men kan ikke helt huske det. Du skal selvfølgelig have et
> datakabel, når du gør det.

Yes, havde datakabel. Men jeg mener ikke den tager komplet backup. Kun
telefonnumre til en Tekstfil... Men nu er det for sent. telefonen er væk,
men jeg kopirede numrene til Sim-kortet. Så alt det andet er synd.

Men takker for hjælpen.

Nu skal jeg ud og have mig en N 6510 tror jeg.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 30-03-02 18:08

> Yes, havde datakabel. Men jeg mener ikke den tager komplet backup. Kun
> telefonnumre til en Tekstfil... Men nu er det for sent. telefonen er væk,
> men jeg kopirede numrene til Sim-kortet. Så alt det andet er synd.

Oh jo da. Der tages backup af alt. Numre, kalender, ekstra ringetoner og
hele setup.
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 18:32

"Kai Hoffmann" <kai@hoffmann.slet-dette.cc> wrote in message
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> Oh jo da. Der tages backup af alt. Numre, kalender, ekstra ringetoner og
> hele setup.

Ikke den version der var med til min...!