SZR660 og benzinpumpe
Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 30-03-02 16:19

Nu gider jeg det ikke mere. Den originale vacum pumpe driver mig til vanvid.
Er der nogen der har erfaringer med et alternativ?

Brian
SZR660

Fra : Armand

Dato : 30-03-02 23:53

Brian Mikkelsen <mi2kelsen@hotmail.com> skrev i en
> Nu gider jeg det ikke mere. Den originale vacum pumpe driver mig til
> vanvid. Er der nogen der har erfaringer med et alternativ?

Du nævner det nææsten selv: En elektrisk!

Forrige år blev SZR'erens problemer med at starte op efter selv kortere
stilstandsperioder grundigt debatteret her i gruppen, og konklusionen
blev at en ombygning til elektrisk bensinpumpe var den optimale løsning!

--
Armand.

Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 01-04-02 00:02

Så langt var jeg faktisk også, men har hørt lidt om at det ikke er helt
ligegyldigt hvilken, da SZR'ns karb. er meget kilden mht. trykket hvormed
saften kommer flydende.

Indtil videre har jeg modtaget 2 bud som lyder på pumper fra hhv. XJ600 og
FZR1000. Er der flere der har gode erfaringer?

Brian