Skærme
Fijala 3554
Ny 17" fladskærm
Fra : rondo

Dato : 30-03-02 15:39

Jeg står og skal til at skifte min meget gamle Hyundai 17" skærm ud med en
ny 17" fladskærm. Jeg har i den forbindelse kig på en Neovo S-17
(http://www.neovo.com/products/S-17.htm), men synes den er lidt dyr (kan
skaffe den til 9200,-). Nu ville jeg lige høre, om der er nogen, der kan
anbefale en god og flot designet 17" fladskærm, som helst ikke må koste mere
end 8000,-. Jeg vil primært bruge skærmen til kontorarbejde hjemme, men går
da heller ikke af vejen for et solidt 3D skydespil.

rondo
_____________________
I'm the captain on this ship.......
and I have my wifes permission to say so

Fra : zzenn

Dato : 30-03-02 15:42

On Sat, 30 Mar 2002 15:39:13 +0100, "rondo" <rondo@post.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>end 8000,-. Jeg vil primært bruge skærmen til kontorarbejde hjemme, men går
>da heller ikke af vejen for et solidt 3D skydespil.

Tjek www.tomshardware.com de har en STOR anmeldelse..

--------------*
Remove "SPAMFREE" from address to write me.

Fra : AJC

Dato : 30-03-02 16:15

"rondo" <rondo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
går
> da heller ikke af vejen for et solidt 3D skydespil.

Jeg har god erfaring med AOC LM700. Godt nok er responsetiden opgivet til
50ms men jeg har ikke observeret nogle problemer i spil og ved DVD
afspilning. Alt i alt en god skærm til billig penge!.

Mvh
AJC.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 30-03-02 16:27

Hej

rondo wrote:

> end 8000,-. Jeg vil primært bruge skærmen til kontorarbejde hjemme, men går
> da heller ikke af vejen for et solidt 3D skydespil.

Hmm - lyder fuldstændig som mit behov. ADI S710 ca 7000, - www.adi.nl.
En kanon skærm.

Hvis du kigger på forskellige tester og sådan noget må du aldrig gå ud fra at 17" udgaven af en skærm er god blot fordi 15" blev rost. Det er ikke samme skærm!

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Lars

Dato : 30-03-02 21:42

> [...]

>end 8000,-. Jeg vil primært bruge skærmen til kontorarbejde hjemme, men går
>da heller ikke af vejen for et solidt 3D skydespil.

Jeg er selv meget begejstret for billedet på Samsung 171B og
synes også ganske godt om designet.

En skærm jeg har store forventninger til er Samsungs 171P
http://samsungelectronics.com/monitor/151p.html
Designet er totalt lækkert og hvis billedet lever op til
specs'ene *og* jeg kan finde ud af hvad Samsungs politik er mht.
pixelfejl tror jeg jeg bliver nødt til at købe sådan en.

vh
--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-03-02 08:45

Hej

Lars wrote:

> En skærm jeg har store forventninger til er Samsungs 171P
> http://samsungelectronics.com/monitor/151p.html

Nok det bedste bud indtil videre.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 31-03-02 13:59

Hejsa!

On Sat, 30 Mar 2002 21:42:11 +0100, Lars
<go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> wrote:
>Jeg er selv meget begejstret for billedet på Samsung 171B og
>synes også ganske godt om designet.

Det samme her. Jeg har lige købt en i sort, og den er virkelig lækker.
En sidegevinst er at der er pivot funktion i den. Billedet er kanon,
ingen dead pixels eller andre problemer.
Den koster ca. 7500kr jvf. edbpriser.dk, og det er jo ikke så ringe.
Igen, god skærm.

Jeg kender ikke skærmen.
--
Med Venlig Hilsen
Ryan Rud Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-03-02 00:10

"rondo" <rondo@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
går
> da heller ikke af vejen for et solidt 3D skydespil.

Nu ved jeg ikke hvilket skærm du ellers kunen vælge...

Men nu siger du at, du kan skaffe den for 9200

En lille søg på google, fandt jeg den til 6.999 INKL moms

http://www.intercondata.dk/shop/productinfo.asp?id=332

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-03-02 00:13

> En lille søg på google, fandt jeg den til 6.999 INKL moms
>
> http://www.intercondata.dk/shop/productinfo.asp?id=332

Undskyld, en "mindre" fejl... jeg tror jeg prøver bedre held næste gang....
Dette er jo en F model, det var vist en S´er du ville have