HVor købes org Nokia Batteri ?
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-03-02 14:26

Nu har jeg efterhånden længe ledt efter en online butik som sælger batterier
til en Nokia 3310, og det eneste jeg syntes at kunne finde er T-hansen, som
jo bekendt ikke sælger originale batterier ! ... Det drejer sig om et Li-Ion
batteri ...
Er der nogen her, som kender et sted (helst dansk!) hvor de sælger omtalte
batterier. ?

på forhånd tak

/Bjarke

Fra : /me

Dato : 30-03-02 14:48

"Bjarke Ravn-Jonsen" <wannabe@cool.dk>
<VOTE>
> [...]
> batteri ...
> Er der nogen her, som kender et sted (helst dansk!) hvor de sælger omtalte

</VOTE>

BlueTell har da...

/me
No lame SIGNATURER

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 17:14

"Bjarke Ravn-Jonsen" <wannabeNOSPAM@cool.dk> wrote in message
> [...]
> batteri ...
> Er der nogen her, som kender et sted (helst dansk!) hvor de sælger omtalte

Jo www.tele2shop.dk

199 Kroner for et LI-on 850 mAH (BLC-2) så kommer fragt, mener jeg 30 kroner
oveni

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 31-03-02 13:32

> Jo www.tele2shop.dk
>
> 199 Kroner for et LI-on 850 mAH (BLC-2) så kommer fragt, mener jeg 30
kroner
> oveni

Mange tak ! :)

/bjarke