ATI Radeon 8500 Driver ??
Fra : Jan Larsen

Dato : 30-03-02 13:07

Hej.
Hvad hedder den nyeste driver til subject når man kører med windows 98 SE,
er driveren den samme som til windows 2000?

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 30-03-02 15:41

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> www.bedst-web.dk
> Mail: jala@post2.tele.dk
> Medlem af GL Motorsport "GLM" Online Racing Simulation's

Forskjellige drivere til forskjellige OS.
Tror de nyeste kan hentes fra http://reactorcritical.com/download.shtml
De er datert 21.03 så de er rimelig ferske, men jeg vet ikke sikkert for jeg
er anti-ATI på grunn av dårlige drivere som ALDRI fungerer som de skal.(har
kastet flere ATI kort rett i søppla hvor de hører hjemme).

Fra : Thomas

Dato : 30-03-02 18:25

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvad hedder den nyeste driver til subject når man kører med windows 98 SE,
> er driveren den samme som til windows 2000?

Kan det passe, at de ikke længere laver drivere til Win98 ...?!? Kan ikke
finde det på deres side, kun til me, 2000, nt og xp

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 30-03-02 19:01

Thomas wrote:

<snip>
> Kan det passe, at de ikke længere laver drivere til Win98
> ...?!? Kan ikke finde det på deres side, kun til me, 2000, nt
> og xp
<snip>

Nej, ME-driveren er en unified win9x-driver, og har i øvrigt
oftest et filnavn der inkluderer win9x_me eller me_win9x.

Seneste uofficielle driver er 9023, der fungerer upåklageligt her
i huset

Link har for nylig været bragt i gruppen.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-03-02 20:19

> [...]
> oftest et filnavn der inkluderer win9x_me eller me_win9x.
>
> Seneste uofficielle driver er 9023, der fungerer upåklageligt her

Hvilet styresystem bruger du, jeg har hentet den driver til me, og nårjeg
prøver at installere den siger den at den er ældre end den som jeg har
installeret.når jeg kigger under oplysninger om driverfil står der 4.13.7191

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 31-03-02 09:42

Jan Larsen wrote:

<snip>

> [...]
> end den som jeg har installeret.når jeg kigger under
> oplysninger om driverfil står der 4.13.7191

Jeg bruger Win98SE.

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-03-02 22:13

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oftest et filnavn der inkluderer win9x_me eller me_win9x.
>
> Seneste uofficielle driver er 9023, der fungerer upåklageligt her

Jeg har nu installeret driver 9021 og de kører fint, men refresh raten kan
ikke komme over 60hz efter den driver er installeret.

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 30-03-02 22:51

> [...]
>
> Jeg har nu installeret driver 9021 og de kører fint, men refresh raten kan
> ikke komme over 60hz efter den driver er installeret.

Har sett dette problemet før.
Gå til kontrolpanel/skjerminnstillinger/innstillinger/avansert/monitor og
velg den type monitor du bruker.
Hjelper ikke dette så kan du laste ned HZTool som lar deg velge hvilken som
helst oppdateringsfrekvens.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 31-03-02 09:31

Klik med højre mussetast på driver-ikonet nederst til højre, kør de
forskellige skærmopløsninger igennem, ved hver opløsning får du mulighed for
at vælge hz., således at driveren husker det fremover.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 31-03-02 09:32

Undskyld venstre mussetast.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Jan Larsen

Dato : 31-03-02 10:23

Hvad får i ellers i score i 3Dmark 2001 med det kort, og hvilke spec har
jeres computer.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 31-03-02 11:41

Ved default test på mit ATI 8500 LE (250@250) med en Pentium 3E 550@770 får
jeg 5765 3dmark.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Steffen

Dato : 31-03-02 13:16

Får 8221 med Radeon8500 LE med en Thunderbird på 1,4 Ghz.

Hilsen Steffen

Fra : Thomas

Dato : 31-03-02 22:14

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad får i ellers i score i 3Dmark 2001 med det kort, og hvilke spec har
> jeres computer.

Har haft min LE oppe på omkring 6400 med en PIII 933 med Win98SE. Du kan
sammenligne resultater på madonion.com