T28 : Hvordan får jeg altid kvittering på ~
Fra : -*- NEiL DANELAW -*-

Dato : 30-03-02 12:58

fra Telmores hjemmeside:

2. Du kan indstille din mobiltelefon til automatisk at modtage en
SMS-kvittering. Denne indstilling skal kun indstilles én gang og du vil så
automatisk modtage en SMS-kvittering for alle SMS-beskeder du sender (se i
din telefonmanual for hvordan du gør).

Det koster ikke noget at modtage en kvittering.

Rigtige mænd læser aldrig manualer... men de græder tit... HJÆLP!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 19:54

"-*- NEiL DANELAW -*-" <neil@danelaw.dk> wrote in message

> Rigtige mænd læser aldrig manualer... men de græder tit... HJÆLP!

Kan man vist ikke på Ericsson telefoner svjv.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 31-03-02 23:39

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> Kan man vist ikke på Ericsson telefoner svjv.

Det findes ikke på ældre telefoner. Nyere Ericsson'er har det, men T28
er jo af lidt ældre dato.
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Rune Manscher

Dato : 01-04-02 09:38

"Claus Rolsted" <rolsted@nospam.dk> wrote in message
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
> meddelelse

> Det findes ikke på ældre telefoner. Nyere Ericsson'er har det, men T28
> er jo af lidt ældre dato.

Hvordan så med T39 ?

*Rune