Motorola T2288, Specialkode??
Fra : bda

Dato : 30-03-02 12:29

Jeg har TDK når jeg tænder min Motorola T2288 intaster Pin ok. så kommer
der en tekst : venligst vent med at indtaste specialkode, hvad er det ?
er der nogen som kan hjælpe ????arboe, født

http://www.kandu.dk/

Fra : Sørensen

Dato : 30-03-02 14:41

"bda" <bda.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har TDK når jeg tænder min Motorola T2288 intaster Pin ok. så kommer
> der en tekst : venligst vent med at indtaste specialkode, hvad er det ?
> er der nogen som kan hjælpe ????arboe, født

Jeg mener specialkoden er ene af nuller fra fabrikken, Prøv evt at nulstille
telefonen.
Min t2288 bliver ved med at vise sonofon-logo som opstartbillede selv om
jeg har fået TDC-abonoment, og jeg kan ikke få det væk.

Vh.
Sørensen