Efu
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 30-03-02 10:20

Da jeg meget godt kan lide Efu vil jeg gerne have en på mit badeværelse, men
nu er problemet bare at vores badeværelse er meget lille og der er ikke
noget vindue, dvs ikke noget lys overhovedet. Derfor vil jeg gerne vide om
en efu kan leve på vores badeværelse, eller om der er andre blomster der evt
kan.
VH LKP

Fra : Anita Christensen

Dato : 31-03-02 21:52

Jeg har selv anskaffet mig forskellige orkidesilkeblomster til mine
orkideer i potter, da jeg syntes de er for kedelige, fordi de vil ikke
blomstre. Og de så får de da lidt beundring.
Så køb nogle silkefu ranker med potter, for jeg tror ikke at fotosyntesen
virker uden sol/vækstlys i en hule.

Hilsen Anita

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 01-04-02 10:51

Anita Christensen <Anita_Christensen@net.dialog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fc.0073fb6b040075323b9aca008884311d.400765f@net.dialog.dk..
..
> [...]
> blomstre. Og de så får de da lidt beundring.
> Så køb nogle silkefu ranker med potter, for jeg tror ikke at fotosyntesen

Okay takker for rådet. Selv om jeg ikke er meget for silkeblomster må det jo
nok blive sidste udvej.
VH LKP