Win 2000 pro problemer
Fra : Erik Aalund

Dato : 30-03-02 09:54

Hej alle,
Først og fremmest ved jeg ikke lige om dette forum er det rette, men
kunne
ikke lige finde andre nyhedsgrupper så jeg satser at der er en venlig
sjæl
herinde

Jeg har en forholdvis nyere PC med en Intel processor 1Ghz, 512mb Ram
og som
kører på styresystemet win 2000 pro.

Maskinen kører blot meget dårlig med en langsom opstart og virker
meget
langsom i næsten alle funktionen. Når jeg klikker på et programikon
går der
ofte en sekunds tid før der reelt sker noget. IE 6.0 "fryser" ofte i
en
komando og når jeg vis jobliste prøver at afslutte programmet kommer
der som
regle en eller anden advarselsboks op bag joblisten - kan derfor ikke
se den
helt men kan dog se 2 kanpper som hedder afslut og annuller! Hele
maskinen
fryser som regel når jeg i joblisten prøver at afslutte et program der
ikke
svare og efter flere minutters ventetid er det nødvendig at helt
slukke
maskinen på netstikket. Hvis det lykkes mig at komme ud af joblisten
igen er
skrivebordet helt blankt for ikoner/programmer og hvis der da prøver
at
trykke på start knappen bliver den trykke ned men kommer ikke frem.
Fra jeg starter maskinen kan der godt gå op til 4-6 minuter hvis ikke
mere,
før man ikke kan høre maskinen køre. Det tager nemt 4-5 minutter før
maskinen er helt oppe og køre således jeg kan åbne programmer hvilket

foregår nærmest i slowmotion.

Er det bare mig der forventer lidt mere hastighed eller hvad kan jeg
gøre
for at afhjælpe dete problem.
På forhånd mange tak.
Hilsen

Fra : Erik Aalund

Dato : 30-03-02 10:02

Undslyld alle,
Kom til at sende denne mail endnu engang herind......forkert gruppe.
God påske.