"chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:as4cau0sbn7a095nbs3crb67septm11oua@4ax.com...
> On Sat, 30 Mar 2002 18:31:16 +0100, Jakob <ingen@spam.dk> wrote:
>
> >
> >> Har du prøvd Palit-kortet i en annen maskin?
> >> Palit kortene er kjent for å være elendige, bare ræva spør du meg og
det har
> >> vært mange feil med disse, spes GF3Ti kortene.
> >> Prøv å bytt det hos forhandler og legg til et par hundre kroner for et
> >> annerkjent merke.
> >
> >
> >De vil jo nok ikke bytte det da der jo er gået en 3 ugers tid siden
> >købet. Jeg vil afprøve kortet i en anden maskine hurtigs muligt
> >
> >Tak for svaret
> >
> >
> >Jakob
> Hvis det er 3 uger siden kan du benytte dig af de 2 års
> reklamationsret som du har nu efter de nye regler. Så skal
> forhandleren enten lave kortet og kan han så ikke det skal han give
> dig et nyt kort.
Tjaa, hvis forhandleren er rigtig hardball, behøver han ikke rette sig efter
den nye købelov, for den er ikke vedtaget endnu.
--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek
www.usenet.dk