FTP server
Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-03-02 23:35

Jeg har idag en FTP server kørende, men ville gerne have en lidt mere
optimal løsning.

Computeren er en IBM PS/2 Energy (stationær med bærbare komponenter)

80486 slc CPU
16 mb ram (kan ikke adressere mere)
6 gb 2½" harddisk
Xircom 10/100 mbit PCMCIA netkort
Ingen CD-rom og ingen mulighed for CD-rom
128 mb compactflash kort med konverter til PCMCIA (swapfilen ligger
herpå for at jeg kan få 95 til at spinne disken ned)

Lige nu kører den windows 95 med G6 ftp server.

Eneste krav er at den kan spinne harddisken ned når den ikke bliver
brugt. Jeg har overvejet en eller anden form for linux, men hvilken og
kan den spinne disken ned?
Jeg håber i kan hjælpe mig med noget der kan installeres uden brug af
CD-rom og som kan bruge mit PCMCIA netkort.....

Hilsen Michael