MacSOUP/newsserver error
Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-03-02 22:39

Forsøger at poste flere indlæg til samme gruppe og får følgende
fejlmelding:

441 435 Duplicate

Serverens eller mit problem?

/Preben
--
Lokalsætteriet ApS lukker 1. maj 2002 - se brugtsalg:
www.lokalsat.dk/brugtsalg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-02 00:02

gizmo@os.dk (Preben Bødker Nielsen) writes:

> Forsøger at poste flere indlæg til samme gruppe og får følgende
> fejlmelding:
>
> 441 435 Duplicate
>
> Serverens eller mit problem?

Serveren beklager sig over at du sender flere indlæg enten samtidig,
eller med samme MSGID.

Gensender du nogen du allerede har sendt, og er det i salgsgruppen?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-03-02 03:21

In article <1f9tw5c.gt05aa1xatrv4N%gizmo@os.dk>,
gizmo@os.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote:

> Serverens eller mit problem?

Begge. Dine indlæg er sikkert for korte så TDC's newsserver tror den har
set dem før. Tilføj et eller andet vittigt til dine indlæg, så ryger det
igennem.