Sms til udlandet
Fra : Nenad Dragic

Dato : 29-03-02 21:37

Hejsa

Hvor kan man sende sms til hele verden, nu da coolsms ikke fungere optimalt?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-03-02 21:40

"Nenad Dragic" <nenad@dragic.com> wrote in message

> Hvor kan man sende sms til hele verden, nu da coolsms ikke fungere
optimalt?

Måske et dumt svar, men fra din mobiltelefon

Fra : Nenad Dragic

Dato : 02-04-02 21:42

Hej Bjarke

Det var ikke et dumt svar, men det net jeg gerne vil sende til kan ikke
modtage fra udlanske telefon nummer.
ICQ virker heller ikke på det net

Mvh
Nenad