Pakkeposten og Påsken
Fra : Tim Sørensen

Dato : 29-03-02 20:31

Deler Pakkeposten slet ikke pakker ud Lørdag, Søndag eller Mandag.
Skal jeg virkelig vente helt til på tirsdag, med at modtage mit tunsæt?

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : chipmand

Dato : 30-03-02 01:43

On Fri, 29 Mar 2002 20:30:48 +0100, "Tim Sørensen"
<dondata@vip.cybercity.dk> wrote:

>Deler Pakkeposten slet ikke pakker ud Lørdag, Søndag eller Mandag.
>Skal jeg virkelig vente helt til på tirsdag, med at modtage mit tunsæt?
tja med mindre du har bedt om at få det postrestante på det lokale
posthus )

Fra : chipmand

Dato : 30-03-02 01:44

On Sat, 30 Mar 2002 01:42:46 +0100, chipmand <chipmand@nospam.dk>
wrote:

>tja med mindre du har bedt om at få det postrestante på det lokale
>posthus )
glemte lige at ellers kunne du afhente det der lørdag

Fra : Tim Sørensen

Dato : 30-03-02 11:24

"chipmand" <chipmand@nospam.dk> wrote in message
> glemte lige at ellers kunne du afhente det der lørdag

postrestante??
Har aldrig hørt om det.

Så skal jeg vel vente helt til på Tirs.. :(

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-03-02 18:22

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Så skal jeg vel vente helt til på Tirs.. :(
> --
> Mvh....Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/

Jeg skal også vente helt indtil tirsdag, før jeg får mine nye C3 lejer =(
Scooteren åd sq de gamle ;(

Mads
Sonic @ Metrakit SP cylinderkit, Malossi Sport variator m/ 3 grams ruller,
Malossi membranblok, Malossi Delta Clutch, TP Nardo Replica, TP 24 %
gearingssæt, Dell'Orto 21 mm karburator, dyse #96, Polini Airbox, Polini
sølvfjeder, Polini blæsehjul, Top Racing krumtap m/ SKF-C3 lejer !

Fra : Tim Sørensen

Dato : 31-03-02 11:46

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
> Jeg skal også vente helt indtil tirsdag, før jeg får mine nye C3 lejer =(
> Scooteren åd sq de gamle ;(

Øøøv.... Bummer :(
Føles sgu som flere år.

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Rapper

Dato : 31-03-02 03:11

"chipmand" <chipmand@nospam.dk> wrote in message

> glemte lige at ellers kunne du afhente det der lørdag

Kun hvis det er afsendt som pakkepost, og det er der ingen scootbikse der
gør medmindre man smider en del ekstra penge i...

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com