E-Mail
webnoob 5265
mailserver ArGoSoft - Kender du den?
Fra : Søren

Dato : 29-03-02 20:15

Hejsa

Jeg søger kontakt til en "haj" med viden om mail ArgoSoft mailserver.
Har et lille problem, måske du kan hjælpe?

Mange hilsner

Søren Kleist

Fra : Henning Petersen

Dato : 29-03-02 21:49

On Fri, 29 Mar 2002 20:14:39 +0100, "Søren" <soren@cluster.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Jeg søger kontakt til en "haj" med viden om mail ArgoSoft mailserver.

Jeg har tidligere brugt den, pga flere skiftende udbydere, men
droppede den pga mere eller mindre fast forbindelse
- om jeg er en "haj" skal jeg være usagt

> Har et lille problem, måske du kan hjælpe?

Hvad er problemet?

Skriv her i gruppen, så er der måske ogaå andre der kan svare,
og/eller andre der kan have gavn af svar(ene)

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk