GF2GTS vs GF4MX440
Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 29-03-02 19:51

Hej Ng.
Da jeg snart vil udskifte mit Creative Geforce2GTS med et grafikkort med
Tv-Out er jeg lidt i tvivl hvad jeg skal vælge.Der er følgende krav:

1.Det skal yde MINDST ligeså godt som mit gamle kort og være med DDR-Ram.
2.Der skal være Tv-Out.
3.Det må MAX koste 1300,- kr.

Jeg har selv kikket på hhv Asus V7700 GeForce2 GTS TV-Out Retail til 1087,-
kr og et Creative 3D Blaster GeForce4 MX440 TV-Out - til 1240,- kr.
Hvilket et skal jeg vælge mht ydelse kontra pris.....eller rettere:
Kan det betale sig at give ca 200,- mere eller hvad??

Mvh Tommy
Næstformand SantaClan
[SANTA]-MuffDiver

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 29-03-02 20:24

"[SANTA]-MuffDiver" <muff-diver@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Hvilket et skal jeg vælge mht ydelse kontra pris.....eller rettere:
> Kan det betale sig at give ca 200,- mere eller hvad??

HVA!!! Kjøpe et nytt kort som ikke er bedre enn det du har???
440 MX kortene er regelrett et bedrag uten sidestykke, de er kun OC'ede GF2
kort, kjøp heller på et GF3Ti 200.
Du kan skaffe et Asus GF3Ti200 (V8200T2/PURE) for kun kr. 1506,-
http://www.im-pro.dk/default.asp?gruppe=Grafikkort
Dette kortet har både video inn/utgang.
Asus er kjent for gode tv utganger sammenlignet med andre produsenter.

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 30-03-02 22:27

Overvej et ATi-kort - fx. Radeon 7500

Fra : Jakob H K

Dato : 03-04-02 16:40

Rasmus Ipsen <rip_gekko@mail.tele.dk> wrote:

> Overvej et ATi-kort - fx. Radeon 7500

Har det bedre ydelse en gf4mx440 ? Er der ikke noget med at ati ikke er
så gode til openGL, og er de fleste spil ikke baseret på dette ?

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 01-04-02 01:08

"[SANTA]-MuffDiver" <muff-diver@sol.dk> lagde en arm i

> [...]
> krav:
>
> 1.Det skal yde MINDST ligeså godt som mit gamle kort og være med

Har købt et OEM GF4 MX440 med TV-Out hos midtdata til 995,- det er ikke
helt ringe. Kan faktisk spille Serious Sam 2 i 1024x768x32 med quincinx AA
med absolut spilbare framerates.

--
Rune D. Jørgensen