Re: Jyllandsposten: Påsken er aflyst
Fra : Kirsten

Dato : 29-03-02 18:35

Jan <Jan_rene_karstensen@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:xOYo8.5600$iY5.156659@news010.worldonline.dk...

> Else Rasmussen <ElseRasmussen188@hotmail.com> skrev
> > Overskrifter DK <ny1234dk@ofir.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3ca44171$0$10678$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...
> >
> > > Se: www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/kultur/res/art&art_id=3505270
> > >

> > Det var også i Radioavisen lige før.
> > Else R.
>
> Hvornår?
> JRK

I middagsudsendelsen -- de bestiller jo snart ikke andet end at svine kirken og den Hellige Fader til med al deres pornografi hele
tiden.

Her i højtiden skulle de hellere lave en udsendelse om det offer, Herrens hyrder yder ved at leve i afholdenhed. Men man skal jo nok
selv have løftet byrden for at kende dens vægt. Som jeg kender den.

I Kristus
Kirsten
Kirsten@praize.com
-- "Men mine fjender dér, som ikke vil have mig til konge, før dem herhen og hug dem ned for mine øjne," Jesus Kristus, Lukas
19,27 --
-- Brænd synagogerne, luk Snow White Foundation, pris Herren for AIDS! --