OS X - emailprogram til exchange server ?
Fra : mofo

Dato : 29-03-02 13:36

hvilke emailprogrammer kan køre på OS X og arbejde sammen med en exchange
server ?

....og jeg mener inkl kalenderfunktioner m.v. ?

--
\!/
(@@)

Fra : Jesper

Dato : 29-03-02 14:11

mofo <claus@kjerkegaard.dk> wrote:

> [...]
> server ?
>
> ...og jeg mener inkl kalenderfunktioner m.v. ?

Outlook i classic environment.
--
Jesper.
"Når svenskene laver historiske film dør man, når danskerne

Fra : Franz Berliner

Dato : 30-03-02 17:08

Jesper <no@shit.dk> wrote:

> Outlook i classic environment.

Hvad med Evolution - kan det ikke lade sig gøre at få det til at køre i
en eller anden form?

http://www.ximian.com/products/ximian_evolution/
--
Mvh Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 30-03-02 22:02

mimer@iname.com (Franz Berliner) writes:

> Hvad med Evolution - kan det ikke lade sig gøre at få det til at køre i
> en eller anden form?
>
> http://www.ximian.com/products/ximian_evolution/

Evolution kræver et plugin for at køre op mod en (S)exChange 2000 server.
Det koster US$ 69,-, og findes mig bekendt kun til Linux.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH