Hvad skal jeg vælge? Asus GF4MX440 eller D~
Fra : -

Dato : 29-03-02 12:31

Nu står valget der.....

Jeg har snart læst mangt og meget....blev ikke så meget klogere på
sagerne andet end nogle svæger til Geforce 3 Ti200 andre Radeon 8500 -
atter andre siger at Geforce 4 MX 440 (aka boosted Geforce 2) er
fint....

1. Jeg vil have et kort der kan køre "rimeligt" når UT2 kommer på
hylderne...Ikke nødvendigvis 1280X1024 32bit .....bare "rimeligt"...

2. Kortet skal tegne så skarpt og perfekt et 2D billede som muligt -
har hørt lidt om at radeon er god til dette - men om det passer??

3. Kortet må ikke have en mega "skralde"-blæser på der larmer
vildt....Jeg har i forevejen et dejligt lydløst (og lidt varmt) system
bestående af:
Asus A7V333
Samsung 256Mb PC2700@cas2
Zalman kobber køler (nye udgave-smuk som en drøm!)
+det løse

Alle hjælp og gode råd modtages med kyshånd.....

Ps. Jeg hælder selv over mod Radeon....men måske skulle jeg lade være?

Tak