Counter-strike 1.3
Fra : Leif Poulsen

Dato : 29-03-02 10:13

Jeg har efter utallige opfordringer fra min søn hentet Counterstrike 1.3.

Jeg har installeret de ca 100mb, først uden at afinstallere den gamle ver.
1.0 og senere efter at have lagt HL ind først og derefter installeret CS
1.3.

Jeg kan nu starte CS op og komme ind og vælge "play CS 1.3" vælger derefter
"play on lan" ganske som vi plejer !!!!

Men når der er valgt en bane og der trykkes OK giver den følgende fejl

Could not load library

C:\spil\Sierra\Half-Life/cstrike/cl_dlls\client.dll

Det skal siges at jeg har den nævnte dll-fil liggende i det nævnte bibliotek
!

Men det der undrer mig er at der er 2 frontslash (/) i fejlmeddelelsen !!

Er der nogen der har et bud på hvordan problemet løses ??

Go' påske !

Leif

Fra : Tjalfe

Dato : 29-03-02 11:52

Nu har du vel husket også at opdatere Halflife? Den seneste patch til
Halflife er i version 1.0.0.8 og kan hentes her:
http://www.dailyfiles.dk/modifications/hl1108.exe

Tjalfe
http://hjem.get2net.dk/tjalfe