Vokser fra GS500, hvad nu ??
Fra : Posti

Dato : 29-03-02 09:29

Hej

Jeg har kørt GS500 i et års tid , og er nu 'vokset' fra den, men hvad vil
være
den næste MC i mit liv ??

Køre mest på motorvej til/fra arbejde derfor er fuldkåbe er must !

Jeg har ikke meget teknisk snille, og går derfor mest efter design
(beklager)

( har selv forestillet mig noget i retning af GSX 600F)

Hvad I foreslå ??

Mange tak
Posti
Næsten 'voksen'

Fra : Razer

Dato : 29-03-02 11:54

"Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (beklager)
>
> ( har selv forestillet mig noget i retning af GSX 600F)

Hej Posti..

Ja det kan jo nærmest ikke undgås at vokse fra den maskine, selvom det er en
fin lille MC, jeg har selv tøffet rundt på en gammel GS 550 E.
HAr du overvejet en Honda CBR 600 der vel nok er den mest velpriste 600
sportsmaskine på markedet.
Den er bundstabil, letkørt, sjov og har rimelig med Grunt.
Den er da ihvertfald værd at kikke på, og der kører også en del af dem på
vejene, så med den går du ihvertfald ikke forkert i byen.

MVH.
Thomas ZX-10

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-03-02 21:39

Jeg har selv en kammi, som har opgraderet fra GS500 til CBR600, og det er en
opgradering der kan mærkes, han er i hvert fald glad for sin.

Så hvis du har finanserne til den og forsikringen, så ville det være et godt
bud, da der jo er nogle stykker til gammelpris lige nu. Men kig evt. også
efter Yamaha's Thundercat, rygterne siger at der også skulle være et par
stykker af dem til gammel pris, jeg har dog ikke selv set dem nogen steder,
men måske værd at undersøge.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 30-03-02 07:50

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> efter Yamaha's Thundercat, rygterne siger at der også skulle være et par

hov, Henrik du talte(lidt) for en Yamaha... Hvad er den af, din gamle Honda
narkoman - tihi..

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-03-02 19:14

Glemte jeg at sige der skal 2 Yami'er til at erstatte en Honda