Hønsehold Københavns kommune
Fra : Ole Riis

Dato : 29-03-02 08:40

Er der nogen der ved om det er ulovligt at holde høns i et villakvarter i
Københavns Kommune.

Hvor kan jeg evt. finde reglerne.

vh.

Ole Riis

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 29-03-02 12:40

On Fri, 29 Mar 2002 08:39:49 +0100, "Ole Riis" <oriis@post2.tele.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved om det er ulovligt at holde høns i et villakvarter i
>Københavns Kommune.
>
>Hvor kan jeg evt. finde reglerne.

på komumunen , hvor ellers.....
(www.kk.dk)

Fra : Ole Riis

Dato : 30-03-02 09:21

Hej Anonyme med magt over tingene,

det skinner allerede ved første mail-veksling helt klart igennem at du er
noget klogere end jeg, og da jeg forgæves HAR søgt på Københavns Kommunes
hjemmeside beder jeg dig venligst oplyse hvor på deres hjemmeside jeg kan
finde den information jeg efterlyser.

Københavns Kommune har ikke åbent i Påsken så, og da jeg gerne ville have
det afklaret forinden, således at jeg kunne komme igang i Påsken, lagde jeg
en føler ud på Internettet, i håb om at højt begavede og vidende personer
som dig var villige til at øse af deres enorme viden.

På forhånd tak.

Ole Riis

Fra : Mari

Dato : 30-03-02 18:28

"Ole Riis" <oriis@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3ca57772$0$88686$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Anonyme med magt over tingene,

Fræk kan man jo altid være, når man ikke selv
kan søge i en søgemaskine - ik'

http://www.google.com skrev jeg "høns + københavns kommune"

og ved du hvad det poppede op .
<http://www.google.com/search?q=h%F8ns+%2B+k%F8benhavns+kommune&hl=da&btnG=Google-s%F8gning&lr=>

Denne i første hug, og det kunne du selv have gjort i stedet
for at være fornærmet over at andre ikke vil finde dine oplysninger:

http://www.miljoe.kk.dk/reg/Regulativer/Dyrehold.htm

Mh

Fra : Ole Riis

Dato : 01-04-02 13:35

Tak for hjælpen,

jeg er nu ikke fornærmet. Jeg prøvede selv på Københavsn Kommunes hjemmeside
og søge på "høns".

Det gav ingen brugbare resultater. Derfor synes jeg ikke mit spørgsmål i
gruppen er irrelevant som den tidligere "svarer" med sin måde at "svare" på
antyder og derfor blev jeg irriteret, og svarede spydigt.

Det som som for den ene er et dumt spørgsmål kan jo være et reelt problem
for en anden, derfor synes jeg at de er jer der er Internet ekvilibrist bør
have en forholdsvis høj toleransetærskel overfor personer der måske ikke er
så velbevandrede i Internettets muligheder. Ellers

Venlig hilsen

Ole Riis