vand-ventredrejnings-magnetisk-dims
Fra : ssm

Dato : 29-03-02 07:44

Er det bare en ny pengemaskine, den der dims man kan sætte på vandhanene
sådan vandmolekylerne bliver venstredrejede i stedet for højeredrejede så
vandet giver mere livskraft og derfor undgår sygdom.(er der måske nogen
herinde der har købt dimsen?)
Hvordan bestemmes det om et vandmolekyle drejer til højre eller venstre.
fx. hvordan bestemmer man om Jorden drejer med eller mod uret?
Hvis jeg ser Jorden oppefra ja så drejer den mod uret men ser man den
nedefra ja så drejer den med uret. Er der en videnskabelig måde at se det
på.?Hvilket er måske mere besværligt når man ser på vandmolekyler..:)

kh
S.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-03-02 12:09

ssm wrote:
> [...]
> sådan vandmolekylerne bliver venstredrejede i stedet for højeredrejede så
> vandet giver mere livskraft og derfor undgår sygdom.(er der måske nogen

Hvor kan man læse mere om dimsen, jeg trænger til et godt grin.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : ssm

Dato : 31-03-02 01:57

http://www.alivewater.net/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-03-02 10:58

ssm wrote:

> http://www.alivewater.net/

Det er det rene vrøvl. Det er så langt ude, at Mikael Lund, der står bag
sitet, ikke kan være i god tro, så jeg vil ikke tøve med at kalde det
for fup og svindel og et forsøg på at narre penge fra folk. De
"videnskabelige beviser" i form af to breve og nogle billeder stammer
garanteret ikke fra videnskabsfolk. Mit gæt er, at Mikael Lund selv har
skrevet de pågældende tekster.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rado

Dato : 05-04-02 07:40

On Fri, 29 Mar 2002 07:44:28 +0100, "ssm" <ssm@io.dk> wrote:

> [...]
>sådan vandmolekylerne bliver venstredrejede i stedet for højeredrejede så
>vandet giver mere livskraft og derfor undgår sygdom.(er der måske nogen

Så vidt jeg ved er den lavet på baggrund af Viktor Schaubergers
teorier, og dem er der efter min mening ikke noget i vejen med - han
var ret genial, og beviste det utallige gange overfor skeptiske
videnskabsfolk.

Men spørgsmålet er om tingesten her er lavet korrekt. Schaubergers
egne apparater var ret indviklede og spiralrørerenes udformning og
dimensioner ret kritiske - det her ligner blot et rør der er snoet en
enkelt gang. Men det er muligt at der er noget mere komplekst inden i
røret, det skal jeg ikke kunne sige. Til den pris burde der i alt fald
være det, efter min mening. Og selvom der ikke er kan det jo godt
tænkes det virker alligevel, hvis de der har lavet det ved hvad de har
med at gøre.

Der findes en del stof på nettet om Schauberger og hans teorier og
opfindelser. Et af de bedre sites er:

http://www.frank.germano.com/viktorschauberger.htm

Der findes også flere bøger om og af Schauberger (amazon.com har flere
af dem). Så vidt jeg ved er der dog endnu kun en enkelt på dansk: "Det
levende vand", af Olof Alexandersson - en udmærket bog hvis man vil
lære manden og hans ideer og opfindelser at kende.

--
Rado

Religion and science are opposed ... but only in the same sense
as that in which my thumb and forefinger are opposed - and between
the two, one can grasp everything.
- Sir William Bragg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-04-02 11:46

Rado wrote:

> [...]
> teorier, og dem er der efter min mening ikke noget i vejen med - han
> var ret genial, og beviste det utallige gange overfor skeptiske

Min favorit er hans opdagelse af antigravitionskraften, der
sandsynligvis bruges som drivkraft i UFO'er. Ja, faktisk er der noget,
der kan tyde på, at UFOerne er menneskeskabte og baseret på Schaubergers
arbejde. Det er i hvert fald slående, at amerikanerne og russerne stjal
Schaubergers forskningsresultater, da de vandt 2. verdenskrig. Og at de
første UFO'er først blev set nogle år herefter. Det kan man læse om på
mange hjemmesider, en af de bedre (med en masse flotte tegninger) kan
findes på:
http://www.frank.germano.com/viktorschauberger4.htm

Lidt synd, at Schauberger ikke selv kunne tjene penge på sine
epokegørende opdagelser, men det må skyldes en sammensværgelse i den
videnskabelige verden, der ikke var interesseret i nye opdagelser, hvis
de ikke kom fra en videnskabsmand. Schauberger døde som en fattig mand i
1958.

Jeg ved godt, at UFOer og sammensværgelsesteorier ikke har meget at gøre
i denne gruppe, men jeg syntes det siger lidt om, hvilken boldgade, vi
befinder os i med hensyn til vand-venstredrejnings-magnetisk-dimsen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : @ndersson

Dato : 05-04-02 16:48

"Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

........... klip

Hej
Jeg må lige holde med Kim.. det siger sig selv og hvis dimsen skal virke..
Så skal den stoppe vandmolekylerne i dreje rundt. for så kan vandet da give
ro i kroppen..

Hilsen
Andy

Fra : Arcana

Dato : 18-04-02 21:04

"Rado" <rado@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> teorier, og dem er der efter min mening ikke noget i vejen med - han
> var ret genial, og beviste det utallige gange overfor skeptiske

Hopper du bare på hvad som helst? Vil du købe koncessionerne til et oliefelt
på Amager, som jeg netop har overtaget? Du får dem til favorabel pris!
Ellers har jeg et par sommerhusgrunde på Harboøre Tange til salg.

arc@na