Mellemørebetændelse
Fra : Hans Paulin

Dato : 29-03-02 07:24

Hej!

Er der nogen, der kender et godt råd mod subjektet...

....mit ene øre har været ømt en uge og jeg har nedsat hørelse...

Det er første gang i mit voksenliv, at jeg har prøvet det...
Hans

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 05-04-02 00:43

"Hans Paulin" <niluap@piscali.dk> skrev i en meddelelse
Hej Hans

> Er der nogen, der kender et godt råd mod subjektet...
>
> ...mit ene øre har været ømt en uge og jeg har nedsat hørelse...

Zoneterapi og healing kan hjælpe.

> Det er første gang i mit voksenliv, at jeg har prøvet det...
uf, tænk på de børn der lider af det gang på gang.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-04-02 10:57

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Zoneterapi og healing kan hjælpe.

Er på penecilin siden i søndags - der gik hul på trommehinden...

> uf, tænk på de børn der lider af det gang på gang.

Tjae, jeg havde det osse som barn...

Tak for rådene!

Med venlig hilsen
Hans

Fra : @ndersson

Dato : 05-04-02 16:41

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Paulin" <niluap@piscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hans

> Zoneterapi og healing kan hjælpe.

Hvorfor 2 behandlinger...?
Pinicilin hjælper... Søg først healer hvis den er en gentagende lidelse

Hilsen
Andy

Fra : Flemming

Dato : 06-04-02 16:44

> Pinicilin hjælper... Søg først healer hvis den er en gentagende lidelse

Syntes du at penicillin er specielt alternativt?
Gitte

Fra : @ndersson

Dato : 06-04-02 18:10

"Flemming" <fl.jahns@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Syntes du at penicillin er specielt alternativt?

Hvis det blev opfundet i dag ville det sikkert være alternativt.. Uanset
hvad så er manden allerede på Penicillin... og det var det jeg henviste til
og har han en balance "fejl" i sine energibaner så betændelsen kommer igen
så prøv noget andet f.eks en healer.

Hilsen

Andy

Manden der er gift.................. med en healer

Fra : Rado

Dato : 10-04-02 01:43

On Sat, 6 Apr 2002 19:09:34 +0200, "@ndersson"
<skrivtilandersson@tdcadsl.dk> wrote:

>"Flemming" <fl.jahns@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis det blev opfundet i dag ville det sikkert være alternativt.

Jeg vil absolut ikke kalde det alternativt. For det første er det ren
symptombehandling, for det andet er penicillin særdeles skadeligt for
tarmfloraen (det er bl.a. derfor man kun må tage det i en kortere
periode).

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 01:07

"Rado" <rado@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> symptombehandling, for det andet er penicillin særdeles skadeligt for
> tarmfloraen (det er bl.a. derfor man kun må tage det i en kortere

Hvad laver du - fraråder du folk at tage antibiotika? Er du rigtig klog? Ved
du i det hele taget noget om, hvad du skriver?

Indtager man en dosis antibiotika på tom/halvtom mave, er alt stoffet (som
iøvrigt er 100% ugiftigt) i blodbanen efter 20 minutter. Derefter tager man
en ordentlig slurk Cultura. Så er det nogenlunde på plads igen.

Hellere tyndskid på grund af antibiotika end døvhed på grund af ubehandlet
mellemørebetændelse, eller?

Vi er selvfølgelig enige om, at antibiotika skal bruges yderst selektivt,
men hvis der er GRUND til at bruge det, skal man gøre det. Alt andet er dybt
uansvarligt.

Vi er OGSÅ enige om, at forkert brug af antibiotika (mod f.x.
virusinfektioner) er skadeligt, fordi det øger resistensen overfor
antibiotika hos bakterierne. Håber jeg.

@

Fra : Rado

Dato : 19-04-02 13:46

On Fri, 19 Apr 2002 02:06:47 +0200, "Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov>
wrote:

>"Rado" <rado@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad laver du - fraråder du folk at tage antibiotika? Er du rigtig klog?

Jeg fraråder ikke nogen noget som helst - hvor ser du det henne? Jeg
fortæller blot nogle facts om penicillin, der viser hvorfor det ikke
er alternativt (i alt fald ikke sådan som jeg definerer alternativt).

>Indtager man en dosis antibiotika på tom/halvtom mave, er alt stoffet (som
>iøvrigt er 100% ugiftigt) i blodbanen efter 20 minutter. Derefter tager man
>en ordentlig slurk Cultura. Så er det nogenlunde på plads igen.

Ifølge mine erfaringer forstyrrer penicillin tarmfloraen uanset
hvordan du tager det. Jeg har selv eksperimenteret en del med det for
at prøve om man kunne undgå det, men uden held.

Det er muligt at det er relativt harmløst men det er mere princippet
det handler om her.

>Hellere tyndskid på grund af antibiotika end døvhed på grund af ubehandlet
>mellemørebetændelse, eller?

Det er i alt fald min personlige holdning, og hvad jeg selv
praktiserer. Hvis man blot symptombehandler hele tiden lærer man jo
aldrig at helbrede sig selv ved egen kraft, hvilket er hvad jeg
personligt går efter. Hvad andre foretrækker er deres egen sag, men de
bør i det mindste kende de alternativer der er så de selv kan vælge.

>Vi er selvfølgelig enige om, at antibiotika skal bruges yderst selektivt,
>men hvis der er GRUND til at bruge det, skal man gøre det. Alt andet er dybt
>uansvarligt.

Det må vel være helt op til den enkelte. Og hvorfor iøvrigt al den
angst for døden?

>Vi er OGSÅ enige om, at forkert brug af antibiotika (mod f.x.
>virusinfektioner) er skadeligt, fordi det øger resistensen overfor
>antibiotika hos bakterierne. Håber jeg.

Det er vi.

--
Rado

Science cannot solve the ultimate mystery of Nature. And it is because in
the last analysis we ourselves are part of the mystery we are trying to
solve. - Max Planck

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-04-02 20:54

"@ndersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor 2 behandlinger...?
> Pinicilin hjælper... Søg først healer hvis den er en gentagende
lidelse

2 forslag, så kan manden selv vælge, det er ikke alle der kan have
nogen rør ved deres fødder - Akupunktur virker forøvrigt også på
mellemørebetændelse.

Pennicillin er noget skidt at fylde i organismen, det er
symptombehandling. Her i den "alternative verden" forsøger vi at
få kroppen i balance så den kan helbrede sig selv.

Hvis lidelsen er kronisk ville jeg foreslå at man begynder at
kigge på hvilke bagvedliggende psykiske årsagsmønstre det
udspringer af.

> Hilsen
> Andy

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : @ndersson

Dato : 07-04-02 23:02

> [...]
>
> 2 forslag, så kan manden selv vælge, det er ikke alle der kan have
> nogen rør ved deres fødder - Akupunktur virker forøvrigt også på

Så skulle der stå Zoneterapi ELLER healing....!

Men manden havde taget et valg... Nemlig pinicillin.... Og det han spurgte
om var et råd der kunne fremme "helbredelsen" (Læs lige tråden igen) sikkert
fordi det er smertefuldt.. og man kan da få mellemøresbetændelse ved at gå
en tur med fugt ,efter et f.eks. et bad, i ørene og så få så kraftig en
afkøling at man bliver "syg"

> Pennicillin er noget skidt at fylde i organismen, det er
> symptombehandling. Her i den "alternative verden" forsøger vi at
> få kroppen i balance så den kan helbrede sig selv.

Så er vi tilbage ved diskutionen om hvad der er alternativt, altså hvad er
skit og hvad er kanel.. naturmedicin er da også noget skidt at fylde sig
med..

> Hvis lidelsen er kronisk ville jeg foreslå at man begynder at
> kigge på hvilke bagvedliggende psykiske årsagsmønstre det
> udspringer af.
klip
Det var det jeg skrev... kronisk søg behandling..

Hilsen

Andy

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-04-02 05:12

....nu er mit andet øre osse begyndt at gøre ondt efter 3 uger med det
første...er der nogen, der har erfaring med, at mellemørebetændelse plejer
at være dobbeltsidig?
Hans

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 10-04-02 10:28

> ...nu er mit andet øre osse begyndt at gøre ondt efter 3 uger
med det
> første...er der nogen, der har erfaring med, at
mellemørebetændelse plejer
> at være dobbeltsidig?

Hej Hans.

Jeg vil foreslå dig at kigge på dit liv, om der er noget du er så
vred over at du "lukker ørerne" for det. Noget du ubevidst nægter
at høre.

Derudover kan du maile mig et foto fra din private mail så mailer
jeg tilbage med mit tlf nr, samt et tidspunkt vor du kan ringe mig
op og jeg vil Fjernheale dig - ganske gratis. Noget jeg normalt
kun gør ved faste klienter der pludselig har et akut problem.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 10-04-02 10:23

> "J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Så skulle der stå Zoneterapi ELLER healing....!

Nej min ven - jeg skrev Zoneterapi Og Healing, jeg arbejder selv
med begge dele og i samme terapi og til samme pris. Når jeg
behandler klienter bruger jeg afhængig af hvilke intuitioner jeg
får enten begge dele, eller kun en af delene. ( Jeg bruger også
andre teknikker når jeg behandler)

> Men manden havde taget et valg... Nemlig pinicillin.... Og det
han spurgte
> om var et råd der kunne fremme "helbredelsen"

Ja netop - pennicillin slår i bedste fald kun bakterierne ihjel, i
værste fald skaber pennicillin imunitet - hvor Zoneterapi og
healing går ind og genopretter balance, samt hjælper kroppen med
at bekæmpe sygdommen selv. Og jeg vil bare nævne at man kan opnå
hurtigere lindring ved en alternativ behandling end med
pennicillin - vel at mærke varig.

> og man kan da få mellemøresbetændelse ved at gå
> en tur med fugt ,efter et f.eks. et bad, i ørene og så få så
kraftig en
> afkøling at man bliver "syg"

Tjah, forklar så hvorfor det kun sker nogle gange?
> [...]
altså hvad er
> skit og hvad er kanel.. naturmedicin er da også noget skidt at

Naturmedicin kan være noget skidt, eks følfodthe kan give
leverskader ved længere tids brug

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : bps

Dato : 28-08-02 21:09

"Hans Paulin" skrev d. 29-03-02 07:24 dette indlæg :
> [...]
> Med venlig hilsen
> Hans
> Fjern mælk og mælkeprodukter fra kosten, undgå træk (åbne vinduer i
bil etc)
Jeg håber ikke du stadig, så mange måneder efter stadig væk har ondt

http://www.kandu.dk/

Fra : bps

Dato : 28-08-02 21:10