Trin ved bruseniche
Fra : Kenneth G

Dato : 29-03-02 01:15

Hej NG
Jeg er ved at renovere mit badeværelse og jeg mangler en kant ved
brusenichen. nu ved jeg ikke om jeg skal bruge gasbeton eller
fundamentblokke. kanten skal være 90 cm lang og ca. 10 cm høj. gulvet er
rådt beton og mangler stadig slidlag og flise.

"Jeg har støbt gulvet ud i et med tre opkanter på 10 cm, men tænkte ikke
lige på trinet"

PS. skal jeg havde et afløb udefor brusenichen, ved handvasken når jeg
lukker afløbet inde men en kant ved nichen ?

MvH
Kenneth

Fra : Calle.

Dato : 29-03-02 13:21

"Kenneth G" <kenneth@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundamentblokke. kanten skal være 90 cm lang og ca. 10 cm høj. gulvet er
> rådt beton og mangler stadig slidlag og flise.

Hvorfor have slidlag, når du lægger fliser ovenpå????

Calle

Fra : J W Nielsen

Dato : 29-03-02 19:59

> Jeg er ved at renovere mit badeværelse og jeg mangler en kant ved
> brusenichen. nu ved jeg ikke om jeg skal bruge gasbeton eller
> fundamentblokke. kanten skal være 90 cm lang og ca. 10 cm høj. gulvet er

Hej Kenneth !
Kunne du ikke bruge nogen af de der nye blokke der er kommet frem på de
sidste....
Jeg kan ikke lige komme på, hvad de hedder, men de kan bearbejdes med sav,
vejer ikke så meget og er iøvrigt meget nemme at arbejde med... Folk bygger
bla. reoler med dem...
Ak, ja, trods mine kun 41 har jeg vist af og til pådraget mig en Altzheimer
Light.... Jeg kan altså ikke lige huske navnet !!!!

Jørgen Wulff Nielsen

"Man skal altid starte dagen med et smil - så er det da overstået"
W.C.Fields

Fra : jensen

Dato : 30-03-02 23:29

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Altzheimer
> Light.... Jeg kan altså ikke lige huske navnet !!!!

tænker du på H+H Multiplader???

Jensen

Fra : J W Nielsen

Dato : 01-04-02 17:50