Gode råd til efter letigen....
Fra : ~*Jannie*~

Dato : 28-03-02 22:22

Jeg har nu været på letigen og tabt ca. 30 kilo, men skal nu til at stoppe
med dem, lan gsomt, jeg er nu nede på 1 pille om dagen men forventer at
stoppe inden for en lille md.

Mit spørgsmål går på hvad har i djort når i har stoppet med letigen (eller
andre piller) ? HAr i taget nogle af de alternative piller (naturmedicin)
eller hvad?

Jeg har jo fået indarbejdet gode sunde spisevaner, men vil bare undgå at
tage noget på igen!

Jannie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-03-02 22:36

hej jannie...

jeg vil lige anbefale dig en lille ting..... inden du trapper helt ud af dem
så trap ned på ½ pille om dagen en periode..... det har jeg haft gode
erfaringer med.... man kan nemlig godt få tendens til at få hovedpine og
sådan når man stopper med dem ( det er jo koffein)....
jeg har ikke brugt alternative midler.... men jeg tror du skal forvente der
går en periode hvor din krop skal stabilisere sig på den nye vægt...... men
hvis du ellers opretholder din nye sunde levestil og sørger for at få motion
skulle der ikke gerne være risiko for at du tager på igen....
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 29-03-02 09:22

Hej Sabina, tak for det råd, det havde jeg ikke tænkt på, det vil jeg
gøre;))))