Ide controller på Scsi board
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-03-02 16:50

Hejsa.
Jeg har en gammel squmpaq proliant scsi server.
Men da diskpladsen er ved at blive for trængt , så har jeg tænkt på at smide
en promise ide controller i den , og så købe nogle ide diske.
Kan det lade sig gøre , at få det op at køre?
Serveren kører win2000 pro.

Hygge
Martin

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-04-02 09:31

"Martin Jørgensen" <mastermind@superbruger.dk> wrote in message
> [...]
smide
> en promise ide controller i den , og så købe nogle ide diske.
> Kan det lade sig gøre , at få det op at køre?

Det burde være lige ud af landevejen..
Blot sørg for at din SCSI ctrl har lavere IRQ end din Promise ctrl hvis du
fortsat vil boote på scsi.

/Dennis