Aaahh... :-)
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 28-03-02 15:39

Dér røg Bo Warming i min "blocked senders list".
Hvor lækkert at slippe for hans politiske propaganda.

Fra : Martin Krat

Dato : 28-03-02 22:06

hvordan gør man det?

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 28-03-02 22:16

"Martin Krat" <martinkrat@mail.dk> wrote in message
> hvordan gør man det?

Hvis du bruger Outlook Express, så vælg menuen "tools", "message rules",
"blocked senders list...". Dér kan du lave en liste over mail-adresser du
ikke vil have til at figurere i din mail/news.
Så vil vedkommendes fremtidige indlæg ikke blive vist.
De indlæg der er hentet, bliver imidlertid ikke slettet.
Jeg lavede så også en reset på hele min news-group. Alle indlæg blev dermed
slettet og så hentede jeg indlæggene igen. Men Bo's blev så ikke hentet.

Fra : "sBL

Dato : 28-03-02 23:38

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dér røg Bo Warming i min "blocked senders list".
> Hvor lækkert at slippe for hans politiske propaganda.

kunne du ikk ha svaret i hans thread?

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 28-03-02 23:42

"sBL <tv basher \>" <slarsen@gmx.net> wrote in message
> "Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> >

> kunne du ikk ha svaret i hans thread?

Nej, for da havde jeg slettet den. Og jeg har ikke tænkt mig at hente den
igen, for at svare dér.

Fra : Wolfgang

Dato : 29-03-02 16:29

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@mail.dk> wrote in message

> Nej, for da havde jeg slettet den. Og jeg har ikke tænkt mig at hente den
> igen, for at svare dér.

Det er, efter min mening, ikke et holdbart argument. Fordi du ikke gider at
gøre tingene rigtigt, skal vi andre besværes med en ny tråd.

/w

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 30-03-02 18:47

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> wrote in message
> Det er, efter min mening, ikke et holdbart argument. Fordi du ikke gider
at
> gøre tingene rigtigt, skal vi andre besværes med en ny tråd.

Trist at du synes det er sådan et besvær.
Så må du føle dig enormt besværet hver gang der er nogen der laver en tråd.
Jeg havde noget jeg ville af med, og syntes ikke jeg ville beære Bo Warming
med at deltage i hans tråd. Den hører mere til i dk.politik end her.

Lars

Fra : Wolfgang

Dato : 31-03-02 00:54

> Så må du føle dig enormt besværet hver gang der er nogen der laver en
tråd.

Næh, kun når nogen gør det unødigt.

/w

Fra : Kevin & Tina